W Wess1988 Loopt hier de deur plat 22 jan 2015 #121 Jah die laatste inderdaad. De rubbers zijn ergens geen idee. En de beugel is helemaal afgebroken.
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 22 jan 2015 #122 Die moet je erop laten lassen, die beugel was bij mijn voorpijp ook gebroken in het verleden. Deze is daarna weer erop gelast.
Die moet je erop laten lassen, die beugel was bij mijn voorpijp ook gebroken in het verleden. Deze is daarna weer erop gelast.
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 22 jan 2015 #123 Die uitlaatrubbers hangen waarschijnlijk nog aan de ophangbeugels van de carrosserie van de auto. Deze beugel is dan gebroken bij jou?
Die uitlaatrubbers hangen waarschijnlijk nog aan de ophangbeugels van de carrosserie van de auto. Deze beugel is dan gebroken bij jou?
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 22 jan 2015 #124 Juist! Super. Die moet er dus weer aangelast worden zie ik. Deze zijn nergens nieuw te bestellen?
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 24 jan 2015 #125 Ik denk niet dat deze los te bestellen is. Als je voorpijp verder ook in slechte staat is zou ik gewoon overwegen deze geheel te vernieuwen...
Ik denk niet dat deze los te bestellen is. Als je voorpijp verder ook in slechte staat is zou ik gewoon overwegen deze geheel te vernieuwen...
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 31 jan 2015 #126 EINDELIJK! Centercaps gevonden die passen. let niet op de smerigheid, de hele auto moet hoognodig gewassen worden hehe. Nu nog centercap stickers
EINDELIJK! Centercaps gevonden die passen. let niet op de smerigheid, de hele auto moet hoognodig gewassen worden hehe. Nu nog centercap stickers
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 31 jan 2015 #127 Inmiddels ook stickers besteld. Kan niet wachten om dit hoofdstuk af te sluiten
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 7 feb 2015 #128 Helaas vandaag te weinig tijd om ook te verlagen, wel het noodzakelijke laten doen: flexibele stuk en ophangbeugel. best verrot hehe. nu nieuwe er onder en volgende week voorkant verlagen.
Helaas vandaag te weinig tijd om ook te verlagen, wel het noodzakelijke laten doen: flexibele stuk en ophangbeugel. best verrot hehe. nu nieuwe er onder en volgende week voorkant verlagen.
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 13 feb 2015 #129 Vandaag auto maar even schoongemaakt met al die pekel en zand. Kom ik aan de rechter voorkant, zit er gvd schade! :swear Geen briefje, maar gok dat diegene het zelf ook niet gemerkt heeft. Tevens de centercaps en stickers gemonteerd.
Vandaag auto maar even schoongemaakt met al die pekel en zand. Kom ik aan de rechter voorkant, zit er gvd schade! :swear Geen briefje, maar gok dat diegene het zelf ook niet gemerkt heeft. Tevens de centercaps en stickers gemonteerd.
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 13 feb 2015 #130 Welkom bij de club :swear Gebeurt steeds vaker ....
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 13 feb 2015 #131 Jah mooi balen! Even kyken hoe ik dat weg ga werken, want spuiten zal een godsvermogen zijn. Velgen zijn eindelijk af inderdaad. Nu hopelijk as zondag de voorkant verlagen en daarna nog wat andere plannen, maar die kosten een hoop geld.
Jah mooi balen! Even kyken hoe ik dat weg ga werken, want spuiten zal een godsvermogen zijn. Velgen zijn eindelijk af inderdaad. Nu hopelijk as zondag de voorkant verlagen en daarna nog wat andere plannen, maar die kosten een hoop geld.
T TWA Hoort bij de inboedel 13 feb 2015 #132 Idd... Laatst ook gedaan, perfect geworden... Tot ik em vorige week tegen een muurtje zette :swear Van de week dus maar weer opnieuw beginnen :sleeping Nice wheels! Netjes geworden :thumb Greetz Emiel
Idd... Laatst ook gedaan, perfect geworden... Tot ik em vorige week tegen een muurtje zette :swear Van de week dus maar weer opnieuw beginnen :sleeping Nice wheels! Netjes geworden :thumb Greetz Emiel
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 13 feb 2015 #133 kan je wel laten spotrepairen bij een goeie spuiter. kost het niet de wereld. Wielen zijn erg dik zo!! :kewlpics
kan je wel laten spotrepairen bij een goeie spuiter. kost het niet de wereld. Wielen zijn erg dik zo!! :kewlpics
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 18 feb 2015 #134 Gister rond 1400 uur de verlagingsveren er onder laten zetten. Het betrof een verlaging van maar liefst 1.5cm dus nauwelijks zichbaar voor het oog Voor: Tijdens: Na: Helaas ook alweer 1 centercaps verloren. Dus weer een nieue setje bestellen Het nieuwe flexibele stuk plus ophangbeugel. Een erg droge stabalisatorrubber: Dat was hem weer.
Gister rond 1400 uur de verlagingsveren er onder laten zetten. Het betrof een verlaging van maar liefst 1.5cm dus nauwelijks zichbaar voor het oog Voor: Tijdens: Na: Helaas ook alweer 1 centercaps verloren. Dus weer een nieue setje bestellen Het nieuwe flexibele stuk plus ophangbeugel. Een erg droge stabalisatorrubber: Dat was hem weer.
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 20 feb 2015 #135 Inmiddels de OPC eindstukken aangeschaft. Ben nu druk op zoek naar een inzetstuk van OPC bumper OF een vxr diffusor :wub: Enige hulp is daarbij welkom!
Inmiddels de OPC eindstukken aangeschaft. Ben nu druk op zoek naar een inzetstuk van OPC bumper OF een vxr diffusor :wub: Enige hulp is daarbij welkom!
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 20 feb 2015 #136 Ik krijg een virusmelding dus kan niet op de site komen met mijn mobiel Staat hij nog te koop?
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 20 feb 2015 #137 Ik probeer hem vanavond wel even op de Ipad te openen. Heb je een foto'tje toevallig?
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 21 feb 2015 #138 Ik zit nu op de IPad maar krijg hem hier ook niet geopend. Word telkens doorgestuurd naar reclame sites :fy1 Als ik het zo heel snel lees betreft het een normale diffusor? Van de normale gts bumper?
Ik zit nu op de IPad maar krijg hem hier ook niet geopend. Word telkens doorgestuurd naar reclame sites :fy1 Als ik het zo heel snel lees betreft het een normale diffusor? Van de normale gts bumper?
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 21 feb 2015 #140 http://www.vxronline.co.uk/forum/showthread.php?177618-Vectra-Vxr-btcc-888-defusers" onclick="window.open(this.href);return false; Dit zou helemaal dik zijn :wub: Ik speur al 4 weken het hele ebay af. Heb er 2 gevonden maar die kunnen/willen niet verzenden naar NL. Jij tips?
http://www.vxronline.co.uk/forum/showthread.php?177618-Vectra-Vxr-btcc-888-defusers" onclick="window.open(this.href);return false; Dit zou helemaal dik zijn :wub: Ik speur al 4 weken het hele ebay af. Heb er 2 gevonden maar die kunnen/willen niet verzenden naar NL. Jij tips?