R rabbitopc Komt hier geregeld 9 sep 2011 #21 hij doet het gelukkig wel je moet even rustig een stukje rechtdoor rijden dan reset hij zichzelf denk ik. na 100 meter ging het lampje uit en staat nu weer voor apk bij de garage
hij doet het gelukkig wel je moet even rustig een stukje rechtdoor rijden dan reset hij zichzelf denk ik. na 100 meter ging het lampje uit en staat nu weer voor apk bij de garage
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 9 sep 2011 #23 Blij dat het is opgelost. Nu effe door de apk en dan weer gassen. Greetz Roel met een I.
R rabbitopc Komt hier geregeld 9 sep 2011 #24 hij doet het gelukkig wel je moet even rustig een stukje rechtdoor rijden dan reset hij zichzelf denk ik. na 100 meter ging het lampje uit en staat nu weer voor apk bij de garage
hij doet het gelukkig wel je moet even rustig een stukje rechtdoor rijden dan reset hij zichzelf denk ik. na 100 meter ging het lampje uit en staat nu weer voor apk bij de garage
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 9 sep 2011 #25 Blij dat het is opgelost. Nu effe door de apk en dan weer gassen. Greetz Roel met een I.