Vectra B sneller maken

@remutr wrote:De zoektocht naar een mantzel en een spruitstuk zijn begonnen.

Is alleen rond utrecht weinig te krijgen.

Nog een andere misschien domme vraag, hoogte stelmotoren op de koplampen, hebben die een stekker aansluiting? Of is dat de motoren inklikken en ze werken?

Dit soort onderdelen moet je ook niet om de hoek zoeken helaas, je komt t tegen, Wil het hebben, dan zal je eens wat verder weg moeten....

willem

haha wim daar was ik al achter

inlaat is makkelijker te vinden, maar of ik daar wat aan heb?

weet jij soms het antwoord op mijn 2de vraag over de hoogte stelling

begrijp er geen reet van, hoe die nieuwe lampen in elkaar zitten.

eruit halen door kwartslag draaien en naar beneden halen, geen probleem.

maar erin zetten niet.

Zit een stekker op de stelmotoren..

Stekker aan koppelen, licht op aan draaien, stellen aan de hoogte stelknop (op 0 zetten) Zorgen dat de pin zolang mogenlijk is, dan kun je m in de koplamp in zijn houder drukken, makkelijkst is koplampen uit de auto..

Willem

Voeding komt NIET uit de koplamp zelf, Motor overzetten, daar zit een stekker op.

koplampstelmotor-oe-ref-1207139.jpg

Wim,

haal vanavond de xenon er wel eens uit.

die losse stekker is niet te vinden, met de inbouw van xenon zouden die wel eens een ander plekje gekregen hebben.

Precies! Met snellere stelmotoren is het wel een stuk veiliger rijden op de weg!! Stel je voor je krijgt plotsklaps een caravan met 180 Kg aardappelen aan boord aan de haak, dan moet je natuurlijk wel getunede stelmotoren hebben zodat je je tegenliggers niet verblind. ;)

Heren,

Weet iemand in de buurt van Vleuten iemand die een lexmaul inlaat kan inbouwen.

kan er voor € 300,00 een kopen.

Prijs technisch is het wat de gek ervoor vraagt cq. geeft.

300 lijkt mij een redelijk bedrag als de staat nog goed is.

Nieuw prijs was iets van 600 dacht ik.

Voor dit bedrag vind je meestal geen Mantzel box die kompleet is.

Het enige is dat een Lexmaul iets minder winst oplevert dan een Mantzel Powerbox.

@ Remutr, Waarom alles in de buurt, al t goeie komt veelal van Ver..

zo heb ik een Mantzel box gedemonteerd van de week...

Ik heb er ook al meerdere geplaatst...

Willem

Wim is de door jouw gedemonteerde mantzel nog tekoop.

Tja in de buurt, is een ruim begrip. Ritje van een 75 km ofzo.

In de buurt....

Ik ben naar Meppen (Deutschland) gereden voor een set Velgen, en nog goeiekoper als ze hier ter koop staan incl benzine kosten...

Willem

mijn wielen komen ook uit Karlsruhe

700 euro incl pirelli snowsports met 9mm profiel.

daar ga ik ze ook niet in NL voor krijgen . . . ook niet incl 100 euro benzine.

heren klopt het dat tot 4000 toeren de poverbox niks doet?

Ik kan er en nee deze is er een van wat van ver komt is lekker namelijk Limburg kopen voor 175 euri ruim minder dan in het midden vh land.

Tja racefiets en limburgen 100% goede combi

Maar als ik er tot 4000 toeren niks van merkt, wat heb je er dan aan?

Rij nooit zo maf dat ik er boven komt, schakelen tussen de 3500 en 4500 dat is het wel.

Powrbox is inderdaad en hoog toeren inlaat..

en ja, je moet wel van sportief rijden houden, om deze GOED te gebruiken.

en ja, mijn motoren komen toch wel regelmatig tot de 6600 toeren, als is het maar om ze in goede conditie te houden!!!!

Willem

bas

dat doe ik toch al, tot ie boven de 90 graden staat word ie bij 3 a3500 max geschakeld.

erna nog wel eens bij 4500 maar zou hem morgen een naar de 5 a5500 door trekken, eens kijken of ik dan wat meer snelheid uitkomend, rotondes mee kan nemen.

in DLD met een normale V6 bak rijdt je bij 260km/u 6600 toeren, bij gemiddel 250 zit je continu op vollast boven de 6000 toeren, mijn motor is er niks slechter van geworden

Terug
Naar boven