O Oenatje Hoort bij de inboedel 3 mei 2010 #81 wat je zou kunnen doen is de radio in dat vakje maken en die bekerhouders in het vakje van de radio
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 3 mei 2010 #82 nee dan hangt de radio weer te laag ik houd het zo
O Oenatje Hoort bij de inboedel 4 mei 2010 #83 vandaag weer wat geprulld. ik miste op 1 velg een opel logo 1tje opgeplakt, die kwam van de achterklep af. zit toch een 2000 spoiler overheen strax. recycling zullen we maar zeggen. emblemen geplakt oud: nieuw: trekhaak wederom zwart gespoten: 1 totaal plaatje:
vandaag weer wat geprulld. ik miste op 1 velg een opel logo 1tje opgeplakt, die kwam van de achterklep af. zit toch een 2000 spoiler overheen strax. recycling zullen we maar zeggen. emblemen geplakt oud: nieuw: trekhaak wederom zwart gespoten: 1 totaal plaatje:
Y yzf1kr Komt hier geregeld 4 mei 2010 #84 Trekhaak wedrom zwart gespoten???? Spuit je die eidere keer als je hem gebruikt hebt opnieuw?
J Jerremy Hoort bij de inboedel 4 mei 2010 #85 netjes toch.. 100x beter dan zo'n vieze veroestte knop achter aan je auto met een kapje van de Kwikshit of ander reclame afdekdop erover.. Pluim voor Oenatje !! :thumbup Ziet er werkelijk top uit man die Vectra !! Hier is een echte liefhebber aan het werk, de beelden zeggen genoeg..
netjes toch.. 100x beter dan zo'n vieze veroestte knop achter aan je auto met een kapje van de Kwikshit of ander reclame afdekdop erover.. Pluim voor Oenatje !! :thumbup Ziet er werkelijk top uit man die Vectra !! Hier is een echte liefhebber aan het werk, de beelden zeggen genoeg..
O Oenatje Hoort bij de inboedel 4 mei 2010 #86 dank je Jerremy. ben best blij met de vectra, rijd zo lekker. @yzf1kr had hem vorig jaar ook zwart gespoten maar was nu toch weer een beetje geroest. trekhaak word niet gebruikt.
dank je Jerremy. ben best blij met de vectra, rijd zo lekker. @yzf1kr had hem vorig jaar ook zwart gespoten maar was nu toch weer een beetje geroest. trekhaak word niet gebruikt.
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 4 mei 2010 #87 origineel gepost door yzf1kr Trekhaak wedrom zwart gespoten???? Spuit je die eidere keer als je hem gebruikt hebt opnieuw? Ik spuit hem ook ieder jaar wel een keer (maar dan wel mat) Jan
origineel gepost door yzf1kr Trekhaak wedrom zwart gespoten???? Spuit je die eidere keer als je hem gebruikt hebt opnieuw? Ik spuit hem ook ieder jaar wel een keer (maar dan wel mat) Jan
O Oenatje Hoort bij de inboedel 4 mei 2010 #89 dank jullie voor je reactie's. @janneman vectra c volgens de bus zou dit ook mat moeten zijn, echter is het zijdeglans
dank jullie voor je reactie's. @janneman vectra c volgens de bus zou dit ook mat moeten zijn, echter is het zijdeglans
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 4 mei 2010 #90 hij lijkt wel net uit de showroom te komen zeg echt super mooi om te zien keep up the good work! :thumbup
hij lijkt wel net uit de showroom te komen zeg echt super mooi om te zien keep up the good work! :thumbup
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 5 mei 2010 #93 Wat een verschil he, zo'n oud en nieuw logo.... Hij staat er weer netjes bij :thumbup origineel gepost door Jerremy netjes toch.. 100x beter dan zo'n vieze veroestte knop achter aan je auto met een kapje van de Kwikshit of ander reclame afdekdop erover.. Ik spuit meestal de dop in de kleur van de auto :agent
Wat een verschil he, zo'n oud en nieuw logo.... Hij staat er weer netjes bij :thumbup origineel gepost door Jerremy netjes toch.. 100x beter dan zo'n vieze veroestte knop achter aan je auto met een kapje van de Kwikshit of ander reclame afdekdop erover.. Ik spuit meestal de dop in de kleur van de auto :agent
O Oenatje Hoort bij de inboedel 6 mei 2010 #94 spoiler is terug van de spuiter. hier wat foto's, van de week ff monteren ziet er netjes uit vind ik
G GTS Power Hoort bij de inboedel 6 mei 2010 #95 origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door yzf1kr Trekhaak wedrom zwart gespoten???? Spuit je die eidere keer als je hem gebruikt hebt opnieuw? Ik spuit hem ook ieder jaar wel een keer (maar dan wel mat) Jan geen afneembare Jan:wtf
origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door yzf1kr Trekhaak wedrom zwart gespoten???? Spuit je die eidere keer als je hem gebruikt hebt opnieuw? Ik spuit hem ook ieder jaar wel een keer (maar dan wel mat) Jan geen afneembare Jan:wtf
G GTS Power Hoort bij de inboedel 6 mei 2010 #96 @Oenatje goed bezig zo:thumbup tis echt een nette vec:thumbup
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 6 mei 2010 #97 origineel gepost door gts power origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door yzf1kr Trekhaak wedrom zwart gespoten???? Spuit je die eidere keer als je hem gebruikt hebt opnieuw? Ik spuit hem ook ieder jaar wel een keer (maar dan wel mat) Jan geen afneembare Jan:wtf Nee, maar da maakt mij niks uit. Jan
origineel gepost door gts power origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door yzf1kr Trekhaak wedrom zwart gespoten???? Spuit je die eidere keer als je hem gebruikt hebt opnieuw? Ik spuit hem ook ieder jaar wel een keer (maar dan wel mat) Jan geen afneembare Jan:wtf Nee, maar da maakt mij niks uit. Jan
G GTS Power Hoort bij de inboedel 6 mei 2010 #98 origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door gts power origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door yzf1kr Trekhaak wedrom zwart gespoten???? Spuit je die eidere keer als je hem gebruikt hebt opnieuw? Ik spuit hem ook ieder jaar wel een keer (maar dan wel mat) Jan geen afneembare Jan:wtf Nee, maar da maakt mij niks uit. Jan Tsssssss........ wel een superdeluxe electrische klep maar een afneembaarhaakie kan er niet af
origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door gts power origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door yzf1kr Trekhaak wedrom zwart gespoten???? Spuit je die eidere keer als je hem gebruikt hebt opnieuw? Ik spuit hem ook ieder jaar wel een keer (maar dan wel mat) Jan geen afneembare Jan:wtf Nee, maar da maakt mij niks uit. Jan Tsssssss........ wel een superdeluxe electrische klep maar een afneembaarhaakie kan er niet af