G gertwert Komt weleens kijken 10 jan 2009 #1 Vanochtend vroeg heb ik me calibra weggebracht en om 5 uur weer opgehaald, Het resultaat is echt super. Het was alleen al een beetje donker toen ik de foto´s nam, morgen overdag met het zonnetje erbij zal ik wat mooie foto´s nemen.
Vanochtend vroeg heb ik me calibra weggebracht en om 5 uur weer opgehaald, Het resultaat is echt super. Het was alleen al een beetje donker toen ik de foto´s nam, morgen overdag met het zonnetje erbij zal ik wat mooie foto´s nemen.
A AsconaC20NE Komt hier geregeld 10 jan 2009 #5 Mooi zeg! Jammer dat hij met dit weer zo snel weer smerig is
O Orang-pinda Post best veel 11 jan 2009 #9 Mooie Calibra man Als je nog wilt verlagen, heb ik nog wel een setje liggen.
G gertwert Komt weleens kijken 11 jan 2009 #10 Vanmiddag ook gelijk meer een setje xenon ingebouwd, hoop dat ik nu wat beterder licht heb. Standaard verlichting was niet veel. Verlagen wil ik liever niet, krijg je zo´n stuiterbak van. :hmmz
Vanmiddag ook gelijk meer een setje xenon ingebouwd, hoop dat ik nu wat beterder licht heb. Standaard verlichting was niet veel. Verlagen wil ik liever niet, krijg je zo´n stuiterbak van. :hmmz
K Kilat Post best veel 11 jan 2009 #12 ziet er mooi uit je calibra en met die xenon verlichting. Nu nog even verlagen:jerry
S SCORPION Post best veel 11 jan 2009 #13 erg nette cali zo.. maar paar cm lager zou idd netjes staan
O Orang-pinda Post best veel 11 jan 2009 #14 Valt best mee hoor als je de orginele schokbrekers weer gebruikt. Ziet er wel mooi uit!:afro