Eerlijk gezegd ben ik nog niet echt veel spannends tegengekomen op de weg afgelopen anderhalf jaar.
1x Subaru Impreza met 330PK van een kennis, rollende start kon deze mij totaal niet bijhouden.
1x Porsche 996 Carrera coupé met 300PK, liep ik mee te spelen tot einde 5 omdat deze niet naar rechts kon op de snelweg.
2x Kadett GSI Turbo met 280PK van mijn broer, rollende start vanuit de 3 en 4. Deze is sneller dan ik had verwacht, maar komt nog wel wat pk'tjes tekort. Vanaf stilstand blijft deze natuurlijk nergens.
Dan de laatste die jullie toch niet geloven, Yamaha R6 reed achter mij. Model 2001. Iets van 3x een sprintje getrokken van ongeveer 120 tot 252 op mijn digitale teller, dan gaat hij in zijn begrenzer. Ging natuurlijk wel eerder op het gas, vanwege mijn turbogat. Maar zodra die erin kwam, kwam hij mij zeker niet voorbij. Liep ook niet bij hem weg. Was op de weg tussen Drachten en Groningen. Ik had mijn broer in de auto, helaas geen camera. Heb in Leeuwarden met de man gesproken, de motor was niet begrensd en hij ging voluit en had 120pk standaard.
Specs van auto:
Lege A Corsa, met c20let, EDS-phase 2 en 165 bandjes op 15inch Calibra velgen.