S Silver Loopt hier de deur plat 11 okt 2012 #22 Dank allemaal aan diegene die op mij gestemd hebt :thumb :thumb :thumb zaterdagavond staat de nieuwe contest klaar. dit ivm met drukte door de week met werk.
Dank allemaal aan diegene die op mij gestemd hebt :thumb :thumb :thumb zaterdagavond staat de nieuwe contest klaar. dit ivm met drukte door de week met werk.
S Silver Loopt hier de deur plat 7 okt 2012 #25 Jongens bedankt voor het stemmen! gaat goed al zo king:
T trashmetal Forumbewoner 5 okt 2012 #26 Mensen heb stemmen nodig! :jerry Mijn auto kan ook echt rijden, op de weg zelfs Filmpje ga ik maken als mn motor helemaal naar tevredenheid loopt
Mensen heb stemmen nodig! :jerry Mijn auto kan ook echt rijden, op de weg zelfs Filmpje ga ik maken als mn motor helemaal naar tevredenheid loopt
I iquick Loopt hier de deur plat 5 okt 2012 #28 Dan moet je er nog een vectra bijkopen, langer en een dubbeldekker :hmmz Galaxy Nexus Tapatalk
A astraTD Forumbewoner 4 okt 2012 #29 @trashmetal wrote:Wojoo! heb 6 stemmen Ik ook :jerry Ohja mijn herder kan echt rijden..... op de grasmaaier.. keertje filmen als ik nog eens moet maaien dit jaar :jerry
@trashmetal wrote:Wojoo! heb 6 stemmen Ik ook :jerry Ohja mijn herder kan echt rijden..... op de grasmaaier.. keertje filmen als ik nog eens moet maaien dit jaar :jerry
T turbootje Loopt hier de deur plat 6 okt 2012 #30 mijnes is gegaan na silver .. supergave foto :wors
K KadAstra-EF Forumbewoner 4 okt 2012 #32 Ik heb er ook al 2 ! Iedereen bedankt die op mij gestemd hebben tot nu toe :thumbup Rik
S Silver Loopt hier de deur plat 8 okt 2012 #35 Ja man...dat lijkt er wel op. dan moet ik wat gaan bedenken :shock:
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 8 okt 2012 #36 Kimmie!!! Overmorgen ben jij de winnaar!!! :thumb
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 4 okt 2012 #37 ik stem ook voor Phil. de positie van de hond, net alsof hij wacht op de rest om weg te rijden. maar idd veel mooie inzendingen.
ik stem ook voor Phil. de positie van de hond, net alsof hij wacht op de rest om weg te rijden. maar idd veel mooie inzendingen.
G GTS Power Hoort bij de inboedel 6 okt 2012 #39 @dion87 wrote:GTSpower gestemt, want als je zonder photoshop je auto langer kan maken ben je in mijn ogen gewoon een pro :jerry Thanks Dion
@dion87 wrote:GTSpower gestemt, want als je zonder photoshop je auto langer kan maken ben je in mijn ogen gewoon een pro :jerry Thanks Dion
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 3 okt 2012 #40 Ik wil bij deze even mijn dank uitspreken naar de deelnemers met zijn/haar inzending. Bedankt! Elke inzending heeft een bepaalde dosis humor en is creatief op haar eigen manier, mijn complimenten! Hoe moeilijk dit ook was, mijn stem is uitgegaan naar Silver :thumb
Ik wil bij deze even mijn dank uitspreken naar de deelnemers met zijn/haar inzending. Bedankt! Elke inzending heeft een bepaalde dosis humor en is creatief op haar eigen manier, mijn complimenten! Hoe moeilijk dit ook was, mijn stem is uitgegaan naar Silver :thumb