B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 3 okt 2012 #1 En hier zijn de deelnemers met zijn/haar inzending (in volgorde van inleverdatum): De poll loopt tot 10 oktober 2012 23:14 uur. Moge de beste winnen. SUCCES!
En hier zijn de deelnemers met zijn/haar inzending (in volgorde van inleverdatum): De poll loopt tot 10 oktober 2012 23:14 uur. Moge de beste winnen. SUCCES!
K KadAstra-EF Forumbewoner 6 okt 2012 #2 Ja, en ik heb een recordaantal van 3 stemmen ! Rik :angel :angel
D dion87 Hoort bij de inboedel 5 okt 2012 #4 @RISL wrote:@dion87 wrote:GTSpower gestemt, want als je zonder photoshop je auto langer kan maken ben je in mijn ogen gewoon een pro :jerry Nou, met een slijptol, lasapparaat en wat staal kom ik een heel eind denk ik in dat geval moet je er nog een vectra bij kopen. maar dan kan je beter een dubbeldekker vectra bouwen :hmmz
@RISL wrote:@dion87 wrote:GTSpower gestemt, want als je zonder photoshop je auto langer kan maken ben je in mijn ogen gewoon een pro :jerry Nou, met een slijptol, lasapparaat en wat staal kom ik een heel eind denk ik in dat geval moet je er nog een vectra bij kopen. maar dan kan je beter een dubbeldekker vectra bouwen :hmmz
R RISL Forumbewoner 5 okt 2012 #5 @dion87 wrote:GTSpower gestemt, want als je zonder photoshop je auto langer kan maken ben je in mijn ogen gewoon een pro :jerry Nou, met een slijptol, lasapparaat en wat staal kom ik een heel eind denk ik
@dion87 wrote:GTSpower gestemt, want als je zonder photoshop je auto langer kan maken ben je in mijn ogen gewoon een pro :jerry Nou, met een slijptol, lasapparaat en wat staal kom ik een heel eind denk ik
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 11 okt 2012 #6 gefeliciteerd. was idd gewoon een van de beste foto's.
T trashmetal Forumbewoner 5 okt 2012 #7 Helaas mn jack russel is te klein om een astra te slepen of te besturen :jerry
D dion87 Hoort bij de inboedel 5 okt 2012 #8 GTSpower gestemt, want als je zonder photoshop je auto langer kan maken ben je in mijn ogen gewoon een pro :jerry
GTSpower gestemt, want als je zonder photoshop je auto langer kan maken ben je in mijn ogen gewoon een pro :jerry
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 5 okt 2012 #11 volgens mij gaat het een nek aan nek strijd worden tussen 2 honden. lijkt wel alsof iedereen een zwak heeft voor honden...... ik in dit geval dan ook.. :jerry en heb ook even 2 stemmen gekregen, waarvoor dank. 8)
volgens mij gaat het een nek aan nek strijd worden tussen 2 honden. lijkt wel alsof iedereen een zwak heeft voor honden...... ik in dit geval dan ook.. :jerry en heb ook even 2 stemmen gekregen, waarvoor dank. 8)
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 5 okt 2012 #12 Ook gestemd Op silver ... Omdat dat schatje met een knalgele vest en sleepkabel eraan ook gewoon blijft staan ... Wat een heerlijke softy :wub
Ook gestemd Op silver ... Omdat dat schatje met een knalgele vest en sleepkabel eraan ook gewoon blijft staan ... Wat een heerlijke softy :wub
K KadAstra-EF Forumbewoner 7 okt 2012 #14 @trashmetal wrote:dat die rotkop van mij toch nog 7 stemmen waard is :jerry Jep, een Motorblok ziet er beter uit :jerry :jerry Rik
@trashmetal wrote:dat die rotkop van mij toch nog 7 stemmen waard is :jerry Jep, een Motorblok ziet er beter uit :jerry :jerry Rik
V Vannos Hoort bij de inboedel 7 okt 2012 #15 zat tussen gtspower en silver te twijfelen. toch maar voor de 4 voeter gegaan .
A astraTD Forumbewoner 4 okt 2012 #19 @KadAstra-EF wrote:AstraTD heeft mijn stem. Probeer de hond zo te laten poseren dat het lijkt alsof die het stuur vasthoud. Klasse !! Maar ook die van Petrolhead is errrrug mooi :thumbup :thumbup Rik @trashmetal wrote:Lastig erg leuke foto's maar heb AstraTD gestemd :thumb Thanx heren :thumb
@KadAstra-EF wrote:AstraTD heeft mijn stem. Probeer de hond zo te laten poseren dat het lijkt alsof die het stuur vasthoud. Klasse !! Maar ook die van Petrolhead is errrrug mooi :thumbup :thumbup Rik @trashmetal wrote:Lastig erg leuke foto's maar heb AstraTD gestemd :thumb Thanx heren :thumb
K KadAstra-EF Forumbewoner 11 okt 2012 #20 @Silver wrote:Dank allemaal aan diegene die op mij gestemd hebt :thumb :thumb :thumb zaterdagavond staat de nieuwe contest klaar. dit ivm met drukte door de week met werk. Gefeliciteerd "Silver" ! Terecht gewonnen :thumbup Rik
@Silver wrote:Dank allemaal aan diegene die op mij gestemd hebt :thumb :thumb :thumb zaterdagavond staat de nieuwe contest klaar. dit ivm met drukte door de week met werk. Gefeliciteerd "Silver" ! Terecht gewonnen :thumbup Rik