C Counterstrike Komt weleens kijken 19 aug 2006 #503 wow..... die BMW dragger is serieus vet...... 7.83 op de 400m is nie slecht..:thumbup
C corsaBpower Lid 25 aug 2006 #505 Origineel gepost door pipo Origineel gepost door kadett4x4 Origineel gepost door pipo Origineel gepost door Shrek! Ze gebruiken motorfiets blokken ook veel in de cross. En dat gaat als een kanon :wors zekers te weten:thumbup heeft mijn baas ook in zijn crosswagen 750 cc met turbo en 250 pk en totaal gewicht iets meer dan 400 kg hij wint het met de cross mits hij niet stuk loopt van menig crosser met porsche of audi blok met turbo s en compressors:thumbup heet jouw baas toevallig harrie van de putten?????? jij mag nie meer raden toevallig gezien dan??misschien een filmpje van gemaakt want bij rtl rally report zenden ze er nie veel van uit van de autocross de middelste dat is hem alleen nu zonder snor haha mijn baas kent hem ook van de cross. hij rijd zelf ook sprinter met honda s 2000 herrijk hop die moet hij ook wel kennen ding moet behoorlijk af gaan volgens me baas gr eljan
Origineel gepost door pipo Origineel gepost door kadett4x4 Origineel gepost door pipo Origineel gepost door Shrek! Ze gebruiken motorfiets blokken ook veel in de cross. En dat gaat als een kanon :wors zekers te weten:thumbup heeft mijn baas ook in zijn crosswagen 750 cc met turbo en 250 pk en totaal gewicht iets meer dan 400 kg hij wint het met de cross mits hij niet stuk loopt van menig crosser met porsche of audi blok met turbo s en compressors:thumbup heet jouw baas toevallig harrie van de putten?????? jij mag nie meer raden toevallig gezien dan??misschien een filmpje van gemaakt want bij rtl rally report zenden ze er nie veel van uit van de autocross de middelste dat is hem alleen nu zonder snor haha mijn baas kent hem ook van de cross. hij rijd zelf ook sprinter met honda s 2000 herrijk hop die moet hij ook wel kennen ding moet behoorlijk af gaan volgens me baas gr eljan
P pipo Hoort bij de inboedel 25 aug 2006 #506 hij zal hem best wel kennen.ik niet heb tegenwoordig weinig tijd om te kijken. zal binnekort eens nieuwe foto s plaatsen.heb hem tijdje terug gespoten en is nu belettert en bijna klaar
hij zal hem best wel kennen.ik niet heb tegenwoordig weinig tijd om te kijken. zal binnekort eens nieuwe foto s plaatsen.heb hem tijdje terug gespoten en is nu belettert en bijna klaar
M meangreen Komt weleens kijken 18 sep 2006 #507 m6 - 340 km/u http://carscoop.blogspot.com/2006/08/greeks-allegedly-take-bmw-m6-up-to-340.html
K KERNI Komt weleens kijken 3 okt 2006 #511 Leuk filmpje, jammer dat hij alleen snel is afgespeeld:thumbdown bij 6.00 min. zie je dat een vuurtoren wel heel snel draaid Dus alweer een nepper ........ Gr.kerni
Leuk filmpje, jammer dat hij alleen snel is afgespeeld:thumbdown bij 6.00 min. zie je dat een vuurtoren wel heel snel draaid Dus alweer een nepper ........ Gr.kerni
M meangreen Komt weleens kijken 3 okt 2006 #513 Origineel gepost door KERNI Leuk filmpje, jammer dat hij alleen snel is afgespeeld:thumbdown bij 6.00 min. zie je dat een vuurtoren wel heel snel draaid Dus alweer een nepper ........ Gr.kerni whaha was mij ook al opgevallen maar dacht dat het normaal was.... blijft toch erg vermakelijk naar te kijken....
Origineel gepost door KERNI Leuk filmpje, jammer dat hij alleen snel is afgespeeld:thumbdown bij 6.00 min. zie je dat een vuurtoren wel heel snel draaid Dus alweer een nepper ........ Gr.kerni whaha was mij ook al opgevallen maar dacht dat het normaal was.... blijft toch erg vermakelijk naar te kijken....
P patrick18 Lid 12 okt 2006 #514 onze trekker komt ook voorbij bij 7:15 en 13:45 minuten. heel veel turbo geweld.
M M@ntaMi@ Komt weleens kijken 23 okt 2006 #518 @ Johan, rij je in dat filmpje nou in omgeving a'dam en vervolgens vlakbij Uitgeest???? Als je daar in de buurt woont, moeten we echt eens wat afspreken om leuke filmpjes te maken van de auto's!! Hier de mijne: http://videos.streetfire.net/search/flatline/0/12f73341-e495-4ef4-ac44-985900df2524.htm
@ Johan, rij je in dat filmpje nou in omgeving a'dam en vervolgens vlakbij Uitgeest???? Als je daar in de buurt woont, moeten we echt eens wat afspreken om leuke filmpjes te maken van de auto's!! Hier de mijne: http://videos.streetfire.net/search/flatline/0/12f73341-e495-4ef4-ac44-985900df2524.htm
C c-kadettc20let Lid 24 okt 2006 #519 Origineel gepost door M@ntaMi@ @ Johan, rij je in dat filmpje nou in omgeving a'dam en vervolgens vlakbij Uitgeest???? Als je daar in de buurt woont, moeten we echt eens wat afspreken om leuke filmpjes te maken van de auto's!! Hier de mijne: http://videos.streetfire.net/search/flatline/0/12f73341-e495-4ef4-ac44-985900df2524.htm klopt helemaal
Origineel gepost door M@ntaMi@ @ Johan, rij je in dat filmpje nou in omgeving a'dam en vervolgens vlakbij Uitgeest???? Als je daar in de buurt woont, moeten we echt eens wat afspreken om leuke filmpjes te maken van de auto's!! Hier de mijne: http://videos.streetfire.net/search/flatline/0/12f73341-e495-4ef4-ac44-985900df2524.htm klopt helemaal
S seh power Komt weleens kijken 1 nov 2006 #520 klik klik cossie klik klik filmpje van 1 uur 8 minuten en 10 seconden:vertag die ouwe knakker maakt wel foutjes maar hij gaat lekker dat ding.
klik klik cossie klik klik filmpje van 1 uur 8 minuten en 10 seconden:vertag die ouwe knakker maakt wel foutjes maar hij gaat lekker dat ding.