Tot ziens Opel !

@helmer opelfan wrote:Nou mischien wel. Je krijgt tenslotte niet elke dag een kadett kado van een vreemde hollander :jerry

Als ik dit goed lees, ga je me echt trakteren! Laat maar komen zou ik zeggen :thumb :lol:

Maar goed dat dit bij Slap Geouwehoer staat zeg :jerry

Ik heb heel lang gekeken naar een E30 M3 (viercilindertjes), die waren wat boven budget ;) die dingen zijn hun gewicht in goud waard tegenwoordig, als je een goed hebt. Toen naar 325i gekeken...bij allemaal het achterdiff kapot door het driften. Welk blokje heeft jouw E30 er in hangen?

Toen maar Astra Coupé gekocht, heel de familie rijdt al jarenlang Opel en toen heeft het Opelvirus ook bij mij toegeslagen.

Maar goed dat dit bij Slap Geouwehoer staat zeg :jerry

Ik heb heel lang gekeken naar een E30 M3 (viercilindertjes), die waren wat boven budget ;) die dingen zijn hun gewicht in goud waard tegenwoordig, als je een goed hebt. Toen naar 325i gekeken...bij allemaal het achterdiff kapot door het driften. Welk blokje heeft jouw E30 er in hangen?

Toen maar Astra Coupé gekocht, heel de familie rijdt al jarenlang Opel en toen heeft het Opelvirus ook bij mij toegeslagen.

Nou, ik moet zeggen dat ik wel op het punt heb gestaan om de Coupé een rotschop te geven (stil te zetten als daily en dan als hobby-auto te gaan gebruiken....maar inderdaad, het virus pakt je en ze mocht blijven als daily ;)

Ik hoop ze over een paar maanden alsnog (gepland) stil te zetten en dan als hobby-auto te gaan gebruiken. Denk wel dat de daily dan geen Opel wordt, die Fordjes rijden namelijk wel erg strak....zo'n trekker als daily kan toch wel ;)

Nou, ik moet zeggen dat ik wel op het punt heb gestaan om de Coupé een rotschop te geven (stil te zetten als daily en dan als hobby-auto te gaan gebruiken....maar inderdaad, het virus pakt je en ze mocht blijven als daily ;)

Ik hoop ze over een paar maanden alsnog (gepland) stil te zetten en dan als hobby-auto te gaan gebruiken. Denk wel dat de daily dan geen Opel wordt, die Fordjes rijden namelijk wel erg strak....zo'n trekker als daily kan toch wel ;)

Dat heb je niet alleen met opel hoor ... Mijn vader is helemaal in de ban van Mercedes en heeft er dus meerdere staan.

Ook als daily hebben we hier een Mercedes w123 coupe , echt een vet ding ! :wub

Dat heb je niet alleen met opel hoor ... Mijn vader is helemaal in de ban van Mercedes en heeft er dus meerdere staan.

Ook als daily hebben we hier een Mercedes w123 coupe , echt een vet ding ! :wub

@marzaz wrote:het scheelt wel in het verbruik zeker? ;) de beamer

Met de Mercedes ?

Die zitten qua verbruik hetzelfde hoor , een 12l ..

't Is op zich wel veel maar we zijn niet anders gewoon dusja :)

@marzaz wrote:het scheelt wel in het verbruik zeker? ;) de beamer

Met de Mercedes ?

Die zitten qua verbruik hetzelfde hoor , een 12l ..

't Is op zich wel veel maar we zijn niet anders gewoon dusja :)

@RISL wrote:Maar goed dat dit bij Slap Geouwehoer staat zeg :jerry

het is een e30 318i , 4-cilinder dus ;)

@RISL wrote:Maar goed dat dit bij Slap Geouwehoer staat zeg :jerry

het is een e30 318i , 4-cilinder dus ;)

oei een 318 :) daar ontbreekt het 6 cylinder geluidje alleen nog aan :) rest is het een mooie wagen :)

vriend van me heeft een ac schnitzer uitvoering ervan :)

16980_100489966647079_100000582281099_9757_6199640_n.jpg

16980_100489973313745_100000582281099_9758_2119743_n.jpg

Terug
Naar boven