L Looney Post best veel 22 okt 2011 #21 Hey, leuke tigra. Heb hem al eens rond zien rijden in Nijkerk! Vind die achterbumper wel gaaf, maar die sideskirts, achterlampen, opel tigr (op de achterkant) en die nepbooskijkers vind ik helemaal niets :jerry Verder ziet die er mooi uit!
Hey, leuke tigra. Heb hem al eens rond zien rijden in Nijkerk! Vind die achterbumper wel gaaf, maar die sideskirts, achterlampen, opel tigr (op de achterkant) en die nepbooskijkers vind ik helemaal niets :jerry Verder ziet die er mooi uit!
T tigra-16 Lid 6 jul 2019 #22 Hallo allen . Na wat jaartjes te zijn weg te zijn geweest van ut forum en de tigra pleite is . Heb ik een vectra b 1.6 16v . Foto's volgen nog verder geen plannen mee wel ga ik weer gezelig mee lezen en afentoe reageeren . Laterssss :bye: :bye:
Hallo allen . Na wat jaartjes te zijn weg te zijn geweest van ut forum en de tigra pleite is . Heb ik een vectra b 1.6 16v . Foto's volgen nog verder geen plannen mee wel ga ik weer gezelig mee lezen en afentoe reageeren . Laterssss :bye: :bye: