C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 7 jul 2010 #221 half jaartje bezig met mn kadett rwd, het onderstel is bijna klaar
P paganiproductions Komt weleens kijken 7 jul 2010 #222 origineel gepost door Paullus das ook niet moeilijk, rwd maken... achterasje vervangen en klaar! Maar het moet wel natuurlijk het vermogen en het koppel aankunnen en natuurlijk de andere krachten wat er vrijkomen
origineel gepost door Paullus das ook niet moeilijk, rwd maken... achterasje vervangen en klaar! Maar het moet wel natuurlijk het vermogen en het koppel aankunnen en natuurlijk de andere krachten wat er vrijkomen
V Vinci Forumbewoner 1 jun 2011 #223 Kan je dan niet beter een andere auto pakken naar Frankrijk? Je hebt toch nog die Astra? :wtf
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 16 aug 2010 #224 Dit vind ik een machtig filmpje zeg ! Leuke filmpjes heb je btw bij je favorite filmpjes onderaan staan ! :jerry
Dit vind ik een machtig filmpje zeg ! Leuke filmpjes heb je btw bij je favorite filmpjes onderaan staan ! :jerry
P paganiproductions Komt weleens kijken 27 aug 2010 #225 origineel gepost door GlennGSI Dit vind ik een machtig filmpje zeg ! Leuke filmpjes heb je btw bij je favorite filmpjes onderaan staan ! :jerry Er staan een paar van mij bij Hier nog een film van sevenum met de kadett van andre erin
origineel gepost door GlennGSI Dit vind ik een machtig filmpje zeg ! Leuke filmpjes heb je btw bij je favorite filmpjes onderaan staan ! :jerry Er staan een paar van mij bij Hier nog een film van sevenum met de kadett van andre erin
A Andre Botter Post best veel 29 aug 2010 #226 Er staan mooie nieuwe filmpjes op You Tube kadett by by Lambo Als ik hem niet verkoop voor de winter dan wordt hij van de winter nog sneller en breder.
Er staan mooie nieuwe filmpjes op You Tube kadett by by Lambo Als ik hem niet verkoop voor de winter dan wordt hij van de winter nog sneller en breder.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 29 aug 2010 #229 Leuke filmpjes Ook nog op een bekende snelweg :angel
B belgian.opel Komt weleens kijken 30 aug 2010 #230 origineel gepost door Andre Botter dan wordt hij van de winter nog sneller en breder. :wors:wors:wors
origineel gepost door Andre Botter dan wordt hij van de winter nog sneller en breder. :wors:wors:wors
B black champion Loopt hier de deur plat 30 aug 2010 #231 haha opweg naar sevenum andre? zie je langs asten rijden. en die lambo stond toen ik naar sevenum ging bij de mac in sevenum! kicke filmpjes:thumbup
haha opweg naar sevenum andre? zie je langs asten rijden. en die lambo stond toen ik naar sevenum ging bij de mac in sevenum! kicke filmpjes:thumbup
P paganiproductions Komt weleens kijken 30 aug 2010 #232 origineel gepost door kadett4x4 VERKOPEN!!!!!!!!! dat kun je niet menen, krijg je eeuwig spijt van. word dan waarschijlijk weer aan een of andere dwaas verkocht, die er niks van heel laat. toch maar eens een winnend staatslot kopen. groeten. Je slaat de spijker op te kop.
origineel gepost door kadett4x4 VERKOPEN!!!!!!!!! dat kun je niet menen, krijg je eeuwig spijt van. word dan waarschijlijk weer aan een of andere dwaas verkocht, die er niks van heel laat. toch maar eens een winnend staatslot kopen. groeten. Je slaat de spijker op te kop.
A Andre Botter Post best veel 30 aug 2010 #233 Ja als ik hem houd gaat er vreselijk het mes (slijptol) in en dan kan ik hem misschien beter verkopen en dan een andere kopen. Want als ik hem verkoop bouw ik een 4x4 kadett met een insignia onderstel als dat gaat Of in onderdelenjep
Ja als ik hem houd gaat er vreselijk het mes (slijptol) in en dan kan ik hem misschien beter verkopen en dan een andere kopen. Want als ik hem verkoop bouw ik een 4x4 kadett met een insignia onderstel als dat gaat Of in onderdelenjep
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 30 aug 2010 #234 origineel gepost door Andre Botter Ja als ik hem houd gaat er vreselijk het mes (slijptol) in en dan kan ik hem misschien beter verkopen en dan een andere kopen. Want als ik hem verkoop bouw ik een 4x4 kadett met een insignia onderstel als dat gaat Of in onderdelenjep kun je niet ruilen met gerwin :jerry
origineel gepost door Andre Botter Ja als ik hem houd gaat er vreselijk het mes (slijptol) in en dan kan ik hem misschien beter verkopen en dan een andere kopen. Want als ik hem verkoop bouw ik een 4x4 kadett met een insignia onderstel als dat gaat Of in onderdelenjep kun je niet ruilen met gerwin :jerry
O Orang-pinda Post best veel 31 aug 2010 #235 Heb je hem ook te koop staan dan? Mooie filmpjes trouwens...
K koks16v Komt weleens kijken 31 aug 2010 #236 jaja:hmmz ja alles is te koop de kadett e met 400+-pk van andre botter ook . ...jaja doe een leuk BOD............wel echt zonde:thumbup
jaja:hmmz ja alles is te koop de kadett e met 400+-pk van andre botter ook . ...jaja doe een leuk BOD............wel echt zonde:thumbup
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 31 aug 2010 #237 hij is gek joh, met ze verkopen:thumbdown:thumbdown, lekker zo laten!! winnen doe je toch wel. Groeten
hij is gek joh, met ze verkopen:thumbdown:thumbdown, lekker zo laten!! winnen doe je toch wel. Groeten
F frenkie Komt hier geregeld 1 sep 2010 #238 sonde dat hij hem naar zo lang houden weg doet ik zou mijn kadettje naar 17 jaar in mijn bezit niet kunnen weg doen. veels te veel goede herineringen aanking:
sonde dat hij hem naar zo lang houden weg doet ik zou mijn kadettje naar 17 jaar in mijn bezit niet kunnen weg doen. veels te veel goede herineringen aanking:
A Andre Botter Post best veel 1 sep 2010 #239 insignia is toch de vervanger van de vectra, geloof ik. als dat zo is, dan zit je goed. de mijne heeft een vectra onderstel. ennuh andre, alles is te maken en/of aan te passen. word die dan met deze motor, of met de 325pk OPC motor. groeten. [/quote]Zeker niet de 2.8 v6 veel te zwaar dan nog eerder de 2L Insignia turbo motor die heeft na een beetje aanpassen ook al 320pk. Maar dat zijn veel te weinig PKtjes
insignia is toch de vervanger van de vectra, geloof ik. als dat zo is, dan zit je goed. de mijne heeft een vectra onderstel. ennuh andre, alles is te maken en/of aan te passen. word die dan met deze motor, of met de 325pk OPC motor. groeten. [/quote]Zeker niet de 2.8 v6 veel te zwaar dan nog eerder de 2L Insignia turbo motor die heeft na een beetje aanpassen ook al 320pk. Maar dat zijn veel te weinig PKtjes
P paganiproductions Komt weleens kijken 1 sep 2010 #240 origineel gepost door Andre Botter insignia is toch de vervanger van de vectra, geloof ik. als dat zo is, dan zit je goed. de mijne heeft een vectra onderstel. ennuh andre, alles is te maken en/of aan te passen. word die dan met deze motor, of met de 325pk OPC motor. groeten. Zeker niet de 2.8 v6 veel te zwaar dan nog eerder de 2L Insignia turbo motor die heeft na een beetje aanpassen ook al 320pk. Maar dat zijn veel te weinig PKtjes [/quote] Is een 2 liter turbomotor uit een opel speedster niks voor je kadett?
origineel gepost door Andre Botter insignia is toch de vervanger van de vectra, geloof ik. als dat zo is, dan zit je goed. de mijne heeft een vectra onderstel. ennuh andre, alles is te maken en/of aan te passen. word die dan met deze motor, of met de 325pk OPC motor. groeten. Zeker niet de 2.8 v6 veel te zwaar dan nog eerder de 2L Insignia turbo motor die heeft na een beetje aanpassen ook al 320pk. Maar dat zijn veel te weinig PKtjes [/quote] Is een 2 liter turbomotor uit een opel speedster niks voor je kadett?