T trashmetal Forumbewoner 30 nov 2011 #462 ehhhm wat is het nu ?? Friesland of noord holland?? beide kan nie he :thumb En wat zuipen betreft, het is carnaval in het zuiden des lands wat denk je zelf? Het leven is goed in mijn brabantse land
ehhhm wat is het nu ?? Friesland of noord holland?? beide kan nie he :thumb En wat zuipen betreft, het is carnaval in het zuiden des lands wat denk je zelf? Het leven is goed in mijn brabantse land
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 30 nov 2011 #464 wat betekent nu zacht G wat is die G :d hebk me altijd al afgevraagd
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 30 nov 2011 #465 pff, zachte g uke krijg ik geen harde lul van :jerry westfriesland is de :wub enige juiste plek. meeste hang tuig, meeste overlast, en het meest gezopen. daar zijn we o zo trots op king: daarnaast hebben we alles, amsterdam, strand en zelfs bos. lang leve NH :wub
pff, zachte g uke krijg ik geen harde lul van :jerry westfriesland is de :wub enige juiste plek. meeste hang tuig, meeste overlast, en het meest gezopen. daar zijn we o zo trots op king: daarnaast hebben we alles, amsterdam, strand en zelfs bos. lang leve NH :wub
T trashmetal Forumbewoner 30 nov 2011 #466 mensen uit het noorden van nederland spreken de g uit alsof ze een groene snotrochel naar boven aan het schrapen zijn wij in het zuiden sparen de keel liever voor bier hahahaha Gr mario
mensen uit het noorden van nederland spreken de g uit alsof ze een groene snotrochel naar boven aan het schrapen zijn wij in het zuiden sparen de keel liever voor bier hahahaha Gr mario
T trashmetal Forumbewoner 30 nov 2011 #467 ehhhm wat is het nu ?? Friesland of noord holland?? beide kan nie he :thumb En wat zuipen betreft, het is carnaval in het zuiden des lands wat denk je zelf? Het leven is goed in mijn brabantse land
ehhhm wat is het nu ?? Friesland of noord holland?? beide kan nie he :thumb En wat zuipen betreft, het is carnaval in het zuiden des lands wat denk je zelf? Het leven is goed in mijn brabantse land
R RISL Forumbewoner 30 nov 2011 #468 Mooi gesproken Mario! @opel-motorsport, in dit liedje hoor je goed het verschil tussen de zachte g (van die kerel) en de harde g (van die randstandmeiden) Moet zeggen dat ik blij ben met m'n zachte G, volgens mij heb je anders altijd keelpijn [youtube:3r804lrb]
Mooi gesproken Mario! @opel-motorsport, in dit liedje hoor je goed het verschil tussen de zachte g (van die kerel) en de harde g (van die randstandmeiden) Moet zeggen dat ik blij ben met m'n zachte G, volgens mij heb je anders altijd keelpijn [youtube:3r804lrb]
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 30 nov 2011 #469 wat betekent nu zacht G wat is die G :d hebk me altijd al afgevraagd
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 30 nov 2011 #470 ja kende het nummer wel maar had nooit door waarom het echt ging
T trashmetal Forumbewoner 30 nov 2011 #471 mensen uit het noorden van nederland spreken de g uit alsof ze een groene snotrochel naar boven aan het schrapen zijn wij in het zuiden sparen de keel liever voor bier hahahaha Gr mario
mensen uit het noorden van nederland spreken de g uit alsof ze een groene snotrochel naar boven aan het schrapen zijn wij in het zuiden sparen de keel liever voor bier hahahaha Gr mario
T trashmetal Forumbewoner 30 nov 2011 #472 king: vandaar dat ik nooit geen strepsils nodig heb :jerry
R RISL Forumbewoner 30 nov 2011 #473 Mooi gesproken Mario! @opel-motorsport, in dit liedje hoor je goed het verschil tussen de zachte g (van die kerel) en de harde g (van die randstandmeiden) Moet zeggen dat ik blij ben met m'n zachte G, volgens mij heb je anders altijd keelpijn [youtube:3r804lrb]
Mooi gesproken Mario! @opel-motorsport, in dit liedje hoor je goed het verschil tussen de zachte g (van die kerel) en de harde g (van die randstandmeiden) Moet zeggen dat ik blij ben met m'n zachte G, volgens mij heb je anders altijd keelpijn [youtube:3r804lrb]
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 2 dec 2011 #474 wah, k versta dr geen *** van gaan jullie maar brommers kieken, of hoe jullie dat daar zeggen. vind het wel een grappig taaltje hoor. 'wablief'' ofzo. ik vraag mij altijd af hoe jullie een meisje mee te bed vragen (bouwvakkers gedachten, sorry jongens) dat accent is geweldig om wat leuke zinnen met te maken :jerry
wah, k versta dr geen *** van gaan jullie maar brommers kieken, of hoe jullie dat daar zeggen. vind het wel een grappig taaltje hoor. 'wablief'' ofzo. ik vraag mij altijd af hoe jullie een meisje mee te bed vragen (bouwvakkers gedachten, sorry jongens) dat accent is geweldig om wat leuke zinnen met te maken :jerry
A Astraman Hoort bij de inboedel 30 nov 2011 #475 [youtube:2hs4y2hu] Oooit...2dgn terug...begonnen we met een topic over een meisje uit twente dat een paar foto's van zichzelf liet zien....10 pagina's verder..... :hmmz :jerry :jerry :jerry
[youtube:2hs4y2hu] Oooit...2dgn terug...begonnen we met een topic over een meisje uit twente dat een paar foto's van zichzelf liet zien....10 pagina's verder..... :hmmz :jerry :jerry :jerry
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 30 nov 2011 #476 ja kende het nummer wel maar had nooit door waarom het echt ging
T trashmetal Forumbewoner 30 nov 2011 #477 king: vandaar dat ik nooit geen strepsils nodig heb :jerry
R RISL Forumbewoner 1 dec 2011 #478 Ja, en dan heb je ook nog deze: [youtube:2z1opa3y] Tja....en waar gaat het eindigen Dit slap geouwehoer is gewoon continu offtopic, maar wel erg leuk :thumb
Ja, en dan heb je ook nog deze: [youtube:2z1opa3y] Tja....en waar gaat het eindigen Dit slap geouwehoer is gewoon continu offtopic, maar wel erg leuk :thumb
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 2 dec 2011 #479 wah, k versta dr geen *** van gaan jullie maar brommers kieken, of hoe jullie dat daar zeggen. vind het wel een grappig taaltje hoor. 'wablief'' ofzo. ik vraag mij altijd af hoe jullie een meisje mee te bed vragen (bouwvakkers gedachten, sorry jongens) dat accent is geweldig om wat leuke zinnen met te maken :jerry
wah, k versta dr geen *** van gaan jullie maar brommers kieken, of hoe jullie dat daar zeggen. vind het wel een grappig taaltje hoor. 'wablief'' ofzo. ik vraag mij altijd af hoe jullie een meisje mee te bed vragen (bouwvakkers gedachten, sorry jongens) dat accent is geweldig om wat leuke zinnen met te maken :jerry