this is me..

@Edwin : foto's van mn opel staan onder "show hier je astra"..en als je die rotzooi niet leuk vind, kijk dan niet in "slap geouwehoer", slimpie ;)

@de rest, thanks, en idd, je ziet meer vrouwen in n corsa:p maar ik hou dr niet zo van..behalve de a natuurlijk,, die zijn dik met n 2L 16v onder de motorkap! :wors

@Erwin1987 wrote:@opel-motorsport wrote:whahaha zo een mooie verschijning en hij vraagt naar foto's van haar auto :) :jerry :jerry

is een opel-forum toch?

zet die rotzooi lekker op een datingsite ofzo

Erwin

Nja.. rotzooi.. maar opel forum dating werkt goed or, heb 3 dames van hier gehad paar jaar terug. Nu ben ik dan ook woest aantrekkelijk natuurlijk, maar toch haha

:jerry

Ziet er goed uit.. knap koppie... vraagt alleen om meer foto s :angel

Astra pics zijn ook mooi

enne 1-0 voor joop :jerry opel en dating gaat zeker samen!

@Edwin : foto's van mn opel staan onder "show hier je astra"..en als je die rotzooi niet leuk vind, kijk dan niet in "slap geouwehoer", slimpie ;)

@de rest, thanks, en idd, je ziet meer vrouwen in n corsa:p maar ik hou dr niet zo van..behalve de a natuurlijk,, die zijn dik met n 2L 16v onder de motorkap! :wors

Ziet er goed uit.. knap koppie... vraagt alleen om meer foto s :angel

Astra pics zijn ook mooi

enne 1-0 voor joop :jerry opel en dating gaat zeker samen!

Die meloen is gewoon zo klein.

Denk dat iedereen de foto's wel op groter formaat wil zien :wub :jerry :kewlpics

Die meloen is gewoon zo klein.

Denk dat iedereen de foto's wel op groter formaat wil zien :wub :jerry :kewlpics

@Tommy666 wrote:Die meloen is gewoon zo klein.

:thumb :thumb :thumb

ziet er erg goed uit hoor!!!

En ik maar denken: da's raar, iemand stelt zich voor, en dan bijna meteen 2 pagina's, toch even kijken. Na de eerste post werd alles duidelijk.

Welkom hier (alsnog) :D

@Tommy666 wrote:Die meloen is gewoon zo klein.

:thumb :thumb :thumb

ziet er erg goed uit hoor!!!

En ik maar denken: da's raar, iemand stelt zich voor, en dan bijna meteen 2 pagina's, toch even kijken. Na de eerste post werd alles duidelijk.

Welkom hier (alsnog) :D

@2000 wrote:En ik maar denken: da's raar, iemand stelt zich voor, en dan bijna meteen 2 pagina's, toch even kijken. Na de eerste post werd alles duidelijk.

Tja logisch als er zo weinig vrouwen op dit forum komen he, dan krijg je dit :-D

Maar welkom hier Blondi, leuke astra heb je.

Terug
Naar boven