thanks!! idd klein sorry! king:
@ EMiel manta:: ja, ik ga dit nu elke week doen, ik zal je laten weten hoe druk t is de volgende keer!! twas sowieso gezellig, dus mocht je aankomende zondag niks hebben, je kan komen kijken!! rond half 8 8 uur, komen er allerlei auto's , zit soms ook wel leuk spul tussen...mijn bedoeling is dus nu elke zondag vanaf 6 half 7..bij de ikea in hengelo te zijn met n paar andere opeltjes die het ook gezellig vonden afgelopen zondag!!
dus kom maar kijken als je wil.. king:
Ben benieuwd hoe je auto word!! duurt nog ff, maar dat moet je er voor over hebben..als je alles goed wil aanpakken, dan heb je straks ook een auto om heel trots op te zijn :thumb
@ opel-motorsport:: dat kunnen we wel eens doen!! waar ligt meeuwen in de buurt?? moet de meeting dan in limburg zijn of beter in brabant NL??
We kunnen natuurlijk altijd kijken of we dat een keer kunnen doen, heb wel aardig wat leuke reacties van de mensen hier uit de buuurt, dat het gezellig was en een leuk initiatief!! dus wie weet, hebben zij ook wel zin om een keer iets verder weg te gaan voor een forum meeting!! king: ik zal het eens in de groep gooien!!