Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
1: De rugleuningbekleding van de linker- en rechtervoorstoel is mogelijk onjuist gefabriceerd. Hierdoor opent de biesnaad van de bekleding mogelijk onjuist tijdens activatie van de stoelairbag
2: De bevestigingsbouten van de trekhaak zijn mogelijk onvoldoende vastgezet. Hierdoor kunnen de bevestigingsbouten losraken.
Bij mij staat-ie ook in de app,maar van Voorden heeft er verder niets over gehoord na telefonisch contact,vind het toch wel zorgelijk,heb ik nu wel of niet een probleem?
[quote quote=18359160]Bij mij staat-ie ook in de app,maar van Voorden heeft er verder niets over gehoord na telefonisch contact,vind het toch wel zorgelijk,heb ik nu wel of niet een probleem?[/quote]
Dan moeten ze toch iets beter zoeken, ik heb het idd voorbij zien komen via chanel21
Ik heb ook een Recall melding, maar dit is voor de Intellilink 5 set. Hier is een update voor maar die moet de dealer doorvoeren. Binnenkort even heen!