S scrub29 Post best veel 17 dec 2010 #1 Hoi, Ik wil via ebay een tech2 kopen waar moet ik op letten? Wat is een goede of in elk geval welke werkt bij jullie! mijn vec is uit 2003 ik heb het opcom gedeelte gelezen maar daar kom ik niet meer uit! Alvast bedankt voor jullie reacties, Gr, Eugene
Hoi, Ik wil via ebay een tech2 kopen waar moet ik op letten? Wat is een goede of in elk geval welke werkt bij jullie! mijn vec is uit 2003 ik heb het opcom gedeelte gelezen maar daar kom ik niet meer uit! Alvast bedankt voor jullie reacties, Gr, Eugene
V VectraDennis Post best veel 19 dec 2010 #2 zie de link hieronder voor een originele, weet je gelijk wat het kost ;-) Bitte entschuldigen Sie die Störung...
zie de link hieronder voor een originele, weet je gelijk wat het kost ;-) Bitte entschuldigen Sie die Störung...
S scrub29 Post best veel 19 dec 2010 #3 [rquote=1820187&tid=138751&author=VectraDennis]zie de link hieronder voor een originele, weet je gelijk wat het kost ;-) Bitte entschuldigen Sie die Störung... [/rquote] thx maar wat zijn die tech 2 dingen van 30-60 euro op ebay dan? many thx
[rquote=1820187&tid=138751&author=VectraDennis]zie de link hieronder voor een originele, weet je gelijk wat het kost ;-) Bitte entschuldigen Sie die Störung... [/rquote] thx maar wat zijn die tech 2 dingen van 30-60 euro op ebay dan? many thx
E Edwin1104 Post best veel 19 dec 2010 #4 Dat zijn waarschijnlijk op-coms waar wij het over hebben. Of buitenlandse look a like's die moet je dus niet hebben, Informeer er goed na, Die Tech2 computers zijn niet te betalen. Succes ermee
Dat zijn waarschijnlijk op-coms waar wij het over hebben. Of buitenlandse look a like's die moet je dus niet hebben, Informeer er goed na, Die Tech2 computers zijn niet te betalen. Succes ermee
V VectraDennis Post best veel 19 dec 2010 #5 zie de link hieronder voor een originele, weet je gelijk wat het kost ;-) Bitte entschuldigen Sie die Störung...
zie de link hieronder voor een originele, weet je gelijk wat het kost ;-) Bitte entschuldigen Sie die Störung...
S scrub29 Post best veel 19 dec 2010 #6 [rquote=1820187&tid=138751&author=VectraDennis]zie de link hieronder voor een originele, weet je gelijk wat het kost ;-) Bitte entschuldigen Sie die Störung... [/rquote] thx maar wat zijn die tech 2 dingen van 30-60 euro op ebay dan? many thx
[rquote=1820187&tid=138751&author=VectraDennis]zie de link hieronder voor een originele, weet je gelijk wat het kost ;-) Bitte entschuldigen Sie die Störung... [/rquote] thx maar wat zijn die tech 2 dingen van 30-60 euro op ebay dan? many thx
S sw_reijnders Forumbewoner 19 dec 2010 #7 1x is goed edwin (kijk ff onder de Edit knop daar kun je ook berichten verwijderen) Over die Tech2 setjes, die ken ik . . . heb ik ook aleens besteld werken opzich ook, maar je moet alleen hongaars kunnen spreken :swear
1x is goed edwin (kijk ff onder de Edit knop daar kun je ook berichten verwijderen) Over die Tech2 setjes, die ken ik . . . heb ik ook aleens besteld werken opzich ook, maar je moet alleen hongaars kunnen spreken :swear
S scrub29 Post best veel 19 dec 2010 #8 [rquote=1820306&tid=138751&author=sw_reijnders]1x is goed erwin (kijk ff onder de Edit knop daar kun je ook berichten verwijderen) Over die Tech2 setjes, die ken ik . . . heb ik ook aleens besteld werken opzich ook, maar je moet alleen hongaars kunnen spreken :swear[/rquote] Jeetje wat kan ik nou het beste doen dan ik wil een regensensor installeren.. weet jij misschien ook welke kabel ik dan nodig heb? thx
[rquote=1820306&tid=138751&author=sw_reijnders]1x is goed erwin (kijk ff onder de Edit knop daar kun je ook berichten verwijderen) Over die Tech2 setjes, die ken ik . . . heb ik ook aleens besteld werken opzich ook, maar je moet alleen hongaars kunnen spreken :swear[/rquote] Jeetje wat kan ik nou het beste doen dan ik wil een regensensor installeren.. weet jij misschien ook welke kabel ik dan nodig heb? thx
E Edwin1104 Post best veel 19 dec 2010 #9 Dat zijn waarschijnlijk op-coms waar wij het over hebben. Of buitenlandse look a like's die moet je dus niet hebben, Informeer er goed na, Die Tech2 computers zijn niet te betalen. Succes ermee
Dat zijn waarschijnlijk op-coms waar wij het over hebben. Of buitenlandse look a like's die moet je dus niet hebben, Informeer er goed na, Die Tech2 computers zijn niet te betalen. Succes ermee
E Edwin1104 Post best veel 19 dec 2010 #10 [rquote=1820306&tid=138751&author=sw_reijnders]1x is goed erwin (kijk ff onder de Edit knop daar kun je ook berichten verwijderen) Over die Tech2 setjes, die ken ik . . . heb ik ook aleens besteld werken opzich ook, maar je moet alleen hongaars kunnen spreken :swear[/rquote] Toch weer jammer dat jij mijn naam niet kunt schrijven. Lol
[rquote=1820306&tid=138751&author=sw_reijnders]1x is goed erwin (kijk ff onder de Edit knop daar kun je ook berichten verwijderen) Over die Tech2 setjes, die ken ik . . . heb ik ook aleens besteld werken opzich ook, maar je moet alleen hongaars kunnen spreken :swear[/rquote] Toch weer jammer dat jij mijn naam niet kunt schrijven. Lol
S sw_reijnders Forumbewoner 19 dec 2010 #11 1x is goed edwin (kijk ff onder de Edit knop daar kun je ook berichten verwijderen) Over die Tech2 setjes, die ken ik . . . heb ik ook aleens besteld werken opzich ook, maar je moet alleen hongaars kunnen spreken :swear
1x is goed edwin (kijk ff onder de Edit knop daar kun je ook berichten verwijderen) Over die Tech2 setjes, die ken ik . . . heb ik ook aleens besteld werken opzich ook, maar je moet alleen hongaars kunnen spreken :swear
S sw_reijnders Forumbewoner 19 dec 2010 #12 @ scrub gewoon even kijken met Opcom en anders naar de Opel dealer (of SFR hier op het forum, die heeft nl ook een echte tech2 ter beschikking) @Edwin ook dat kun je editten excuses
@ scrub gewoon even kijken met Opcom en anders naar de Opel dealer (of SFR hier op het forum, die heeft nl ook een echte tech2 ter beschikking) @Edwin ook dat kun je editten excuses
S scrub29 Post best veel 19 dec 2010 #13 [rquote=1820306&tid=138751&author=sw_reijnders]1x is goed erwin (kijk ff onder de Edit knop daar kun je ook berichten verwijderen) Over die Tech2 setjes, die ken ik . . . heb ik ook aleens besteld werken opzich ook, maar je moet alleen hongaars kunnen spreken :swear[/rquote] Jeetje wat kan ik nou het beste doen dan ik wil een regensensor installeren.. weet jij misschien ook welke kabel ik dan nodig heb? thx
[rquote=1820306&tid=138751&author=sw_reijnders]1x is goed erwin (kijk ff onder de Edit knop daar kun je ook berichten verwijderen) Over die Tech2 setjes, die ken ik . . . heb ik ook aleens besteld werken opzich ook, maar je moet alleen hongaars kunnen spreken :swear[/rquote] Jeetje wat kan ik nou het beste doen dan ik wil een regensensor installeren.. weet jij misschien ook welke kabel ik dan nodig heb? thx
E Edwin1104 Post best veel 19 dec 2010 #14 [rquote=1820306&tid=138751&author=sw_reijnders]1x is goed erwin (kijk ff onder de Edit knop daar kun je ook berichten verwijderen) Over die Tech2 setjes, die ken ik . . . heb ik ook aleens besteld werken opzich ook, maar je moet alleen hongaars kunnen spreken :swear[/rquote] Toch weer jammer dat jij mijn naam niet kunt schrijven. Lol
[rquote=1820306&tid=138751&author=sw_reijnders]1x is goed erwin (kijk ff onder de Edit knop daar kun je ook berichten verwijderen) Over die Tech2 setjes, die ken ik . . . heb ik ook aleens besteld werken opzich ook, maar je moet alleen hongaars kunnen spreken :swear[/rquote] Toch weer jammer dat jij mijn naam niet kunt schrijven. Lol
S sw_reijnders Forumbewoner 19 dec 2010 #15 @ scrub gewoon even kijken met Opcom en anders naar de Opel dealer (of SFR hier op het forum, die heeft nl ook een echte tech2 ter beschikking) @Edwin ook dat kun je editten excuses
@ scrub gewoon even kijken met Opcom en anders naar de Opel dealer (of SFR hier op het forum, die heeft nl ook een echte tech2 ter beschikking) @Edwin ook dat kun je editten excuses