Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou zaterdag ging het net aan ons voorbij op een grote regenbui na dan.
Maar vanmiddag was het toch wel anders!
Binnen 3 minuten van mooi zonnig weer naar windhoos, waarbij de dakbedekking van het station in Hengelo ook nog voorbij kwam waaien en mijn vuilniston werd gelanceerd om helemaal in de kreukels aan het eind van de straat tot stilstand kwam.
En na een kwartier de terras meubels bij elkaar geschraapt te hebben, kon ik mijn patathokje gaan schoonmaken, alles zat onder het zand en viezigheid wat naar binnen waaide omdat ik het raam te laat dicht had gedaan!
stond op de total beach pull in putten (tractorpulling) tot het begon te stormen. stonden we ineens met een man of 150 in een klein partytentje. gelukkig had iedereen een aardige slok op dus niemand vond het heel erg. tot ze begonnen met vechten in de modder en er een heel beveiligings team nodig was om ze uit elkaar te halen. maar toch jammer dat de finales van diversen klassen werden afgelast.
groetjes
heey ik heb je nie gezien
stond nog wel aan de kassa's
heb je de Manta nog mooi vooraan zien staan?:jerry
ja wel jammer dat de 10e editie van de beachpull zo moest eindigen we hebben er zo hard aan gewerkt
heej,
ik had jou wel gezien maar werd een beetje druk en wij hadden al kaartjes dus konden zo door lopen
de manta stond er mooi hoor :thumbup
was ondanks het einde een geweldige dach hoor :jerry
wij reden terug van een meeting in belgie we reden met de hele groep en bij een van ons is de bliksem in geslagen net voor de auto . we zijn met 65 naar huis moeten rijden zo hard regende het
maar heb wel 2e plaats weten te veroveren met db draggen
hier in zuid holland gaat het nu donderen en het is erg donker !!
Hier rond terneuzen wel redelijk wat regen en een paar donderklapjes en flitsen.. niks dramatisch.. en als ik de buienradar moet geloven , komt er de komende uren verder niets meer..
Jezusmina vlak voor de auto?? Ik zou hem aan de kant gezet en geen meter meer gereden hebben
ik schrik doogaans niet snel maar daar had ik toch echt een letterlijk zeiknatte broek van gekregen.
origineel gepost door SRLandgraaf
wij reden terug van een meeting in belgie we reden met de hele groep en bij een van ons is de bliksem in geslagen net voor de auto . we zijn met 65 naar huis moeten rijden zo hard regende het
*dubbelpost, mobiel zat zonder toetsenbordblokkering in de broekzak
origineel gepost door SRLandgraaf