S speaker Hoort bij de inboedel 27 jun 2011 #1 Ik was onlangs mijn uhp4 aan het inbouwen en had het dashboardkastje er uit. Toen kwam ik deze stekker tegen : Hij zit in een kabelboom verweven die een beetje rechts van het midden van het dashkastje loopt. Iemand enig idee??
Ik was onlangs mijn uhp4 aan het inbouwen en had het dashboardkastje er uit. Toen kwam ik deze stekker tegen : Hij zit in een kabelboom verweven die een beetje rechts van het midden van het dashkastje loopt. Iemand enig idee??
S SigNumberOne Post best veel 27 jun 2011 #4 afgaande op de kleuren: rood = plus geel = geschakelde plus bruin = massa blauw = remote/elktrische antenne voorbereiding originele carkit ?
afgaande op de kleuren: rood = plus geel = geschakelde plus bruin = massa blauw = remote/elktrische antenne voorbereiding originele carkit ?
S SigNumberOne Post best veel 27 jun 2011 #5 afgaande op de kleuren: rood = plus geel = geschakelde plus bruin = massa blauw = remote/elktrische antenne voorbereiding originele carkit ?
afgaande op de kleuren: rood = plus geel = geschakelde plus bruin = massa blauw = remote/elktrische antenne voorbereiding originele carkit ?
A arjontje Forumbewoner 27 jun 2011 #6 Is het dan niet voor de optionele houder, voor een telefoon. wat samen met de uhp4 werkt.
A arjontje Forumbewoner 27 jun 2011 #7 Is het dan niet voor de optionele houder, voor een telefoon. wat samen met de uhp4 werkt.
S speaker Hoort bij de inboedel 28 jun 2011 #8 Voor de carkit ligt al een 4 polige stekker klaar. Die zit links van het dashkastje. + stekkertje voor mic en ext.-in op de cd70. Dus dat is hem niet... :hmmz
Voor de carkit ligt al een 4 polige stekker klaar. Die zit links van het dashkastje. + stekkertje voor mic en ext.-in op de cd70. Dus dat is hem niet... :hmmz
S speaker Hoort bij de inboedel 28 jun 2011 #9 Voor de carkit ligt al een 4 polige stekker klaar. Die zit links van het dashkastje. + stekkertje voor mic en ext.-in op de cd70. Dus dat is hem niet... :hmmz
Voor de carkit ligt al een 4 polige stekker klaar. Die zit links van het dashkastje. + stekkertje voor mic en ext.-in op de cd70. Dus dat is hem niet... :hmmz