C camper Komt hier geregeld 15 mrt 2012 #21 nee dat dacht ik al maar dat werkt die modules gaan nog al eens kapot komt ook van het staan dan vonkt de ontsteking niet goed heb aan die auto,s vroeger veel gewerkt groetjes
nee dat dacht ik al maar dat werkt die modules gaan nog al eens kapot komt ook van het staan dan vonkt de ontsteking niet goed heb aan die auto,s vroeger veel gewerkt groetjes
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 15 mrt 2012 #24 Wat haalt dat stekkerverhaal van je eigenlijk uit Camper? Heb 't je al een paar keer horen roepen, maar ik heb er nog niet eerder van gehoord..
Wat haalt dat stekkerverhaal van je eigenlijk uit Camper? Heb 't je al een paar keer horen roepen, maar ik heb er nog niet eerder van gehoord..
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 15 mrt 2012 #25 Wat haalt dat stekkerverhaal van je eigenlijk uit Camper? Heb 't je al een paar keer horen roepen, maar ik heb er nog niet eerder van gehoord..
Wat haalt dat stekkerverhaal van je eigenlijk uit Camper? Heb 't je al een paar keer horen roepen, maar ik heb er nog niet eerder van gehoord..
J joelvereycken Post best veel 15 mrt 2012 #28 Ik ga hem volgende week naar de garage brengen voor dat probleem. Even over het knipperlicht probleem (zoemgeluid bij knipperlicht naar rechts) Bij het alarmlicht knipperen ook alleen de linker lampen, zou het probleem verholpen kunnen worden met nieuwe lampen?
Ik ga hem volgende week naar de garage brengen voor dat probleem. Even over het knipperlicht probleem (zoemgeluid bij knipperlicht naar rechts) Bij het alarmlicht knipperen ook alleen de linker lampen, zou het probleem verholpen kunnen worden met nieuwe lampen?
J joelvereycken Post best veel 15 mrt 2012 #29 Ik ga hem volgende week naar de garage brengen voor dat probleem. Even over het knipperlicht probleem (zoemgeluid bij knipperlicht naar rechts) Bij het alarmlicht knipperen ook alleen de linker lampen, zou het probleem verholpen kunnen worden met nieuwe lampen?
Ik ga hem volgende week naar de garage brengen voor dat probleem. Even over het knipperlicht probleem (zoemgeluid bij knipperlicht naar rechts) Bij het alarmlicht knipperen ook alleen de linker lampen, zou het probleem verholpen kunnen worden met nieuwe lampen?
C camper Komt hier geregeld 15 mrt 2012 #30 kan je wel even mee rijden maar beter dan de weerstand tevervangen waren toen al niet goedkoop van rekordt ascona commodore past allemaal
kan je wel even mee rijden maar beter dan de weerstand tevervangen waren toen al niet goedkoop van rekordt ascona commodore past allemaal
C camper Komt hier geregeld 15 mrt 2012 #31 kan je wel even mee rijden maar beter dan de weerstand tevervangen waren toen al niet goedkoop van rekordt ascona commodore past allemaal
kan je wel even mee rijden maar beter dan de weerstand tevervangen waren toen al niet goedkoop van rekordt ascona commodore past allemaal
C camper Komt hier geregeld 15 mrt 2012 #32 ja dat moet werken probeer maar eens je kan de stekkers inelkaar steken dan loopt hij gewoon
C camper Komt hier geregeld 15 mrt 2012 #33 ja dat moet werken probeer maar eens je kan de stekkers inelkaar steken dan loopt hij gewoon
J joelvereycken Post best veel 15 mrt 2012 #34 @ camper Is het dus voldoende om de stekkers te ontkoppelen en vervolgens weer te koppelen zonder iets te vervangen oid?
@ camper Is het dus voldoende om de stekkers te ontkoppelen en vervolgens weer te koppelen zonder iets te vervangen oid?
J joelvereycken Post best veel 15 mrt 2012 #35 @ camper Is het dus voldoende om de stekkers te ontkoppelen en vervolgens weer te koppelen zonder iets te vervangen oid?
@ camper Is het dus voldoende om de stekkers te ontkoppelen en vervolgens weer te koppelen zonder iets te vervangen oid?
C camper Komt hier geregeld 14 mrt 2012 #38 ja klopt wat matalica zegt maar als de auto niet goede ontsteking heeft heb je ook dat probleem
C camper Komt hier geregeld 14 mrt 2012 #39 ja klopt wat matalica zegt maar als de auto niet goede ontsteking heeft heb je ook dat probleem
C camper Komt hier geregeld 14 mrt 2012 #40 tja ik zeg dat niet voor niets vroeger meerderemale dat mee gemaakt groetjes