sport demper

alexv

Post weinig
heb ff een vraagje wie weet er een adressje waar je niet al te duur eind sport dempers kan krijgen die wel onder een een vectra b van ons past want er zit een trek haak onder en veel passen er niet onder daar door. liefste een dubbele dtm look

Ebay, ik heb een enkele lexmaul, maar die zijn er ook dubbel.

Je kan ook zoeken naar een 2e hands dubbel d irmscher.

Erwin

@henry.kummeling wrote:de dubbele van irmscher past samen met een trekhaak

en waar kan ik die vinden? en daar zal ook wel een prijskaarte aan hangen waar je niet vrolijk van wordt

ik heb ook een trekhaak.

PICT0898.jpg

07557115-orig.jpg

Erwin

@alexv wrote:@henry.kummeling wrote:de dubbele van irmscher past samen met een trekhaak

en waar kan ik die vinden? en daar zal ook wel een prijskaarte aan hangen waar je niet vrolijk van wordt

Voor deze betaal je gemiddeld 2ehands 150,-

nieuwe zijn nog duurder ... heb prijzen voorbij zien komen van 500,- :shock:

Bij me vorige vec zat er ook een DTM onder met uitlaat :D

viewtopic.php?f=6&t=110193&start=225

@alexv wrote:@henry.kummeling wrote:de dubbele van irmscher past samen met een trekhaak

dan had ik het er onder vandaan moeten halen toe ik de b vectra verkocht

@henry.kummeling wrote:@alexv wrote:@henry.kummeling wrote:de dubbele van irmscher past samen met een trekhaak

dan had ik het er onder vandaan moeten halen toe ik de b vectra verkocht

en bedankt he en jou heb ik ook niks :D

@alexv wrote:ik vrees voor me zelf en voor de beurs dat het een zelf bouw projectje gaat worden :shock:

Ik heb de dtm nog liggen ;)

Moet alleen een nieuwe flexibele pijp op ...

Is helemaal op pas gemaakt met trekhaak :thumb

@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:ik vrees voor me zelf en voor de beurs dat het een zelf bouw projectje gaat worden :shock:

Ik heb de dtm nog liggen ;)

Moet alleen een nieuwe flexibele pijp op ...

Is helemaal op pas gemaakt met trekhaak :thumb

ik heb je pmetje gestuurd

misschien krijg ik een leuk dempertje via een forum lid van hier kan niet wachten maar ik hoor nu ff niks meer van hem. :shock:

@alexv wrote:misschien krijg ik een leuk dempertje via een forum lid van hier kan niet wachten maar ik hoor nu ff niks meer van hem. :shock:

ben der nog steeds hoor :D

ben een doos aant zoeken voor de demper :thumb

Is goed wat er in de pb stond ;)

@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:misschien krijg ik een leuk dempertje via een forum lid van hier kan niet wachten maar ik hoor nu ff niks meer van hem. :shock:

hahahaha dan is het een deal wel nog ff je gegevens geven anders kan ik nog niks he :shock: :hmmz

@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:misschien krijg ik een leuk dempertje via een forum lid van hier kan niet wachten maar ik hoor nu ff niks meer van hem. :shock:

hahahaha dan is het een deal wel nog ff je gegevens geven anders kan ik nog niks he :shock: :hmmz

Doos gevonden :thumb

Gegevens komen eraan ;)

@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:misschien krijg ik een leuk dempertje via een forum lid van hier kan niet wachten maar ik hoor nu ff niks meer van hem. :shock:

Gegevens komen eraan ;)

mooi doet maar op de post poen is onder weg :thumb :thumb

@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:misschien krijg ik een leuk dempertje via een forum lid van hier kan niet wachten maar ik hoor nu ff niks meer van hem. :shock:

Gegevens komen eraan ;)

Wel foto's maken dan he :D

ben wel benieuwd als tie eronder hangt :D

@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:misschien krijg ik een leuk dempertje via een forum lid van hier kan niet wachten maar ik hoor nu ff niks meer van hem. :shock:

Gegevens komen eraan ;)

Wel foto's maken dan he :D

ben wel benieuwd als tie eronder hangt :D

ja komt zekers goed zal wel foto's maken van voor en na hahahaha :thumb

Terug
Naar boven