Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heb ff een vraagje wie weet er een adressje waar je niet al te duur eind sport dempers kan krijgen die wel onder een een vectra b van ons past want er zit een trek haak onder en veel passen er niet onder daar door. liefste een dubbele dtm look
@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:misschien krijg ik een leuk dempertje via een forum lid van hier kan niet wachten maar ik hoor nu ff niks meer van hem. :shock:
ben der nog steeds hoor
ben een doos aant zoeken voor de demper :thumb
Is goed wat er in de pb stond
hahahaha dan is het een deal wel nog ff je gegevens geven anders kan ik nog niks he :shock: :hmmz
@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:misschien krijg ik een leuk dempertje via een forum lid van hier kan niet wachten maar ik hoor nu ff niks meer van hem. :shock:
ben der nog steeds hoor
hahahaha dan is het een deal wel nog ff je gegevens geven anders kan ik nog niks he :shock: :hmmz
@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:misschien krijg ik een leuk dempertje via een forum lid van hier kan niet wachten maar ik hoor nu ff niks meer van hem. :shock:
ben der nog steeds hoor
Doos gevonden :thumb
Gegevens komen eraan
mooi doet maar op de post poen is onder weg :thumb :thumb
@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:misschien krijg ik een leuk dempertje via een forum lid van hier kan niet wachten maar ik hoor nu ff niks meer van hem. :shock:
ben der nog steeds hoor
Gegevens komen eraan
@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:misschien krijg ik een leuk dempertje via een forum lid van hier kan niet wachten maar ik hoor nu ff niks meer van hem. :shock:
ben der nog steeds hoor
Gegevens komen eraan
Wel foto's maken dan he
ben wel benieuwd als tie eronder hangt
ja komt zekers goed zal wel foto's maken van voor en na hahahaha :thumb