R Rbin Post best veel 25 jan 2009 #21 origineel gepost door Sandra Boterletter wil graag een foto zien gok ik Robin
1 1985 Komt hier geregeld 25 jan 2009 #22 hey handige uitlaat. 2 stokken erin en je hebt ene heuse kruiwagen :jerry
B Boterletter Komt weleens kijken 25 jan 2009 #24 nou nog twee vleugeltjes aan de zijkant en je bent "ready for take-off"
wim-v6 Forumbewoner 25 jan 2009 #25 Tja, handige biertafel haha vind het een beetje Te eigenlijk. Willem
S Sandra Lid 26 jan 2009 #27 Lekker doen wat jíj mooi vind Robin!! Deze spoiler vind ik zelf nogal extreem, maar staat zeker niet verkeerd wanneer de rest van de wagen ook extreem is
Lekker doen wat jíj mooi vind Robin!! Deze spoiler vind ik zelf nogal extreem, maar staat zeker niet verkeerd wanneer de rest van de wagen ook extreem is
R Rbin Post best veel 26 jan 2009 #28 Dat dacht ik ook ^^ Het is meer een spoiler voor een race'ertje,, en dat vind ik van de mijne dus perfecte combi :afro
Dat dacht ik ook ^^ Het is meer een spoiler voor een race'ertje,, en dat vind ik van de mijne dus perfecte combi :afro