H hum Post best veel 15 apr 2010 #1 wat is het verschil tussen de vierkante spiegels van b.v a-manta en kadett:wtf kan nl nieuwen krijgen maar hier zit om het glas een zwarte kunstof rand .
wat is het verschil tussen de vierkante spiegels van b.v a-manta en kadett:wtf kan nl nieuwen krijgen maar hier zit om het glas een zwarte kunstof rand .
P postbusmanta Loopt hier de deur plat 15 apr 2010 #2 Volgens mij staan de voetjes onder een andere hoek.
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 15 apr 2010 #3 als je ze kan krijgen ist atijd goed maar uhh ze passen wel moet je een dikker rubbertje plaatsen daar ze anders tegen het raam komen zitten ze in een rose/oranje doosje of blauw???????
als je ze kan krijgen ist atijd goed maar uhh ze passen wel moet je een dikker rubbertje plaatsen daar ze anders tegen het raam komen zitten ze in een rose/oranje doosje of blauw???????
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 15 apr 2010 #4 yep die spiegels heb ik hier ook nog liggen. nw in doos. het voetje van de nieuwe is recht. en in die van manta kadett zit een knikje. ik heb ze ook besteld maar niet gemonteerd. alleen 1 rubbertje er van gebruikt. de mijne zijn tevens ook te koop.
yep die spiegels heb ik hier ook nog liggen. nw in doos. het voetje van de nieuwe is recht. en in die van manta kadett zit een knikje. ik heb ze ook besteld maar niet gemonteerd. alleen 1 rubbertje er van gebruikt. de mijne zijn tevens ook te koop.