Het verschil zit hem in een membraampje had ik al gezien, de een heeft een zuigertje en de dcom heeft een membraam.
Wat dat precies uitmaakt weet ik niet. Van wat ik gevonden heb zijn ze verder wel gelijk aan elkaar.
Bccp is een leuk adres, en genoeg kennis van zaken. Maar hier ga ik alleen heen als ik er echt niet meer uitkom, of er is niets te koop. Die lui zijn zo achterlijk duur dat is niet leuk meer.
En met bestellen van delen waren ze me de laatste keer ook iets te laks, ipv even bellen dat ze het niet op voorraad hebben en dat het in backorder is lieten ze me gewoon 3maand wachten, en dan wel eerst betalen he...Niet netjes. (moest een reviciekit voor een Holley carb)
Dus bccp heeft niet direct mn voorkeur meer. Echt alleen als de nood hoog is zeg maar
Ga volgende maand beginnen met de 2.0 uit elkaar te trekken.
Als ik dan ook al iig een inlaatspruitstuk heb kan ik daarop de kop nog iets aangaan passen.
Die solex kit laat ik lekker wezen, de sproeiers die onderin zitten lijken me totaal niet handig werken.
Ik heb dat op mn laatste motorcarb ombouw wel weer gemerkt, elke keer met sproeiers opboren moest de carb er weer compleet achteruit. Dat werkt niet fijn.
Op een gegeven moment ben je wel klaar, omdat je de juiste afstelling hebt gevonden. Maar fijn is het niet.
Plus dat ik voor die solexen maar bar weinig tegen kom...
Ga ik dus mooi voor webers. Die carburateurwinkel.nl heeft iig al wel wat onderdelen liggen. En complete carbs.
Ik ga nog eens even verzinnen wat ik ga doen.