S SanguiniusNL Komt hier geregeld 28 mrt 2012 #102 Motorruim van mijn ascona zoals het nu is, alleen dan wel met de dynamo op de goede plek he Lekker veel zand naar binnen gewaaid..... &^)*&@^$ ijmuiden!
Motorruim van mijn ascona zoals het nu is, alleen dan wel met de dynamo op de goede plek he Lekker veel zand naar binnen gewaaid..... &^)*&@^$ ijmuiden!
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 28 mrt 2012 #103 Motorruim van mijn ascona zoals het nu is, alleen dan wel met de dynamo op de goede plek he Lekker veel zand naar binnen gewaaid..... &^)*&@^$ ijmuiden!
Motorruim van mijn ascona zoals het nu is, alleen dan wel met de dynamo op de goede plek he Lekker veel zand naar binnen gewaaid..... &^)*&@^$ ijmuiden!
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 28 mrt 2012 #106 Dat ding wou zeker wel ohnie Wim :lol: Zie trouwens weer nette motorruimtes.. Lekker bezig!
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 28 mrt 2012 #107 Dat ding wou zeker wel ohnie Wim :lol: Zie trouwens weer nette motorruimtes.. Lekker bezig!
D Dolby Hoort bij de inboedel 29 mrt 2012 #108 Hier is dan mijn motor ruimte niks bijzonders helaas. 2.0 16V DI (X20DTL) diesel blok bijna 3 Ton gelopen. Hier op de foto zit de Eco tec kap nog niet terug gemonteerd. Daarom zie je de turbo buis. Hier een foto met de Eco tec Kap erop gemonteerd.
Hier is dan mijn motor ruimte niks bijzonders helaas. 2.0 16V DI (X20DTL) diesel blok bijna 3 Ton gelopen. Hier op de foto zit de Eco tec kap nog niet terug gemonteerd. Daarom zie je de turbo buis. Hier een foto met de Eco tec Kap erop gemonteerd.
D Dolby Hoort bij de inboedel 29 mrt 2012 #109 Hier is dan mijn motor ruimte niks bijzonders helaas. 2.0 16V DI (X20DTL) diesel blok bijna 3 Ton gelopen. Hier op de foto zit de Eco tec kap nog niet terug gemonteerd. Daarom zie je de turbo buis. Hier een foto met de Eco tec Kap erop gemonteerd.
Hier is dan mijn motor ruimte niks bijzonders helaas. 2.0 16V DI (X20DTL) diesel blok bijna 3 Ton gelopen. Hier op de foto zit de Eco tec kap nog niet terug gemonteerd. Daarom zie je de turbo buis. Hier een foto met de Eco tec Kap erop gemonteerd.
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 29 mrt 2012 #112 Nooit wat aan gedaan, dit weekend eens verandering in brengen! :vertag
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 29 mrt 2012 #113 Nooit wat aan gedaan, dit weekend eens verandering in brengen! :vertag
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 29 mrt 2012 #116 jij weet er alles van hea BlueAstraG :wors Ik zal van of na het weekend even de after foto's posten.
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 29 mrt 2012 #117 jij weet er alles van hea BlueAstraG :wors Ik zal van of na het weekend even de after foto's posten.
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 29 mrt 2012 #120 @trashmetal wrote:Minder nasty met dasty :jerry :thumb