Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ff naar de sloop voor een nieuw alarm licht knoppie en hij's klaar
Ja is inderdaad stof! Leer blijft zo plakken, maar met stof moet je meer poetsen...
Inderdaad eff nieuw alarmlicht knopje, ik irriteer me er mateloos aan, fel lampje schijnt naar binnen.. haha! Het zijn de kleine dingen die het m doen!
Hierbij een foto van mijn vectra C1 2.2 dgi sw cosmo. Na diverse kadetten, corsa's, astra's en een B vectra werd het tijd voor een ruime stationwagen. Wat een luxe!
Mooie Vec.....bj 2006 geloof ik?
Heb je nog wat meer foto's..... voorkant en interieur
Hierbij een foto van mijn vectra C1 2.2 dgi sw cosmo. Na diverse kadetten, corsa's, astra's en een B vectra werd het tijd voor een ruime stationwagen. Wat een luxe!
Mooie Vec.....bj 2006 geloof ik?
KAN JE AVATAR OOK WAT KLEINER!!!!! jemig hey..
Solly....ben ermee bezig:hmmz
Is dit beter......? Vind um dan wel weer erg klein
ff naar de sloop voor een nieuw alarm licht knoppie en hij's klaar
Ja is inderdaad stof! Leer blijft zo plakken, maar met stof moet je meer poetsen...
Inderdaad eff nieuw alarmlicht knopje, ik irriteer me er mateloos aan, fel lampje schijnt naar binnen.. haha! Het zijn de kleine dingen die het m doen!
Mooie Veccies hierboven! king:
nou van dat plakken heb ik totaal geen last hoor.
ik heb namelijk de leder variant in die kleur :wub.
Voor mij nooit meer een stoffen interieur (of het moet niet anders gaan door omstandigheden)