Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Standaard zit er bij mij 215x50x17 onder die heb ik vervangen door 225X45x18 verschil in wiel omtrek 1,99% oftewel een toename van 1,99 km pu denk dat die net binnen de marge blijft. Oftewel ik zit met die 99 die ik denk dat het is nog te hoog ook.
Peter, die kakelverse overheerlijke aardbeienvlaai die wij vorige week om deze tijd onder het genot van een kopje koffie aan het nuttigen waren wordt niet door iedereen gewaardeerd. Jammer, ik bespeur toch de nodige jaloezie!!
Speaker weet jij toevallig hoe een alarm installatie eruit (kan) zien van een Vectra C? Ik las ergens op het forum iets over kiekerts ofzo wat weer een CV module moet voorstellen.
Is dan een alarm van opel zelf ook een CV module maar dan uitgebreidt met een audio optie ofzo????
Standaard zit er bij mij 215x50x17 onder die heb ik vervangen door 225X45x18 verschil in wiel omtrek 1,99% oftewel een toename van 1,99 km pu denk dat die net binnen de marge blijft. Oftewel ik zit met die 99 die ik denk dat het is nog te hoog ook.
Jan
Heb het vandaag gecheckt met mijn TomTom en als ik 100 rij op teller geeft de TomTom 98km pu aan:hmmz