D djsparky Komt weleens kijken 23 feb 2011 #82 3 V6-en op een rij... van links naar rechts: Glenn, Wim en ik (de rechter van de 4 is een 2.0 blokkie) en de mijne in z'n eentje:
3 V6-en op een rij... van links naar rechts: Glenn, Wim en ik (de rechter van de 4 is een 2.0 blokkie) en de mijne in z'n eentje:
D djsparky Komt weleens kijken 23 feb 2011 #83 3 V6-en op een rij... van links naar rechts: Glenn, Wim en ik (de rechter van de 4 is een 2.0 blokkie) en de mijne in z'n eentje:
3 V6-en op een rij... van links naar rechts: Glenn, Wim en ik (de rechter van de 4 is een 2.0 blokkie) en de mijne in z'n eentje:
H Henkieo Komt weleens kijken 27 feb 2011 #84 [rquote=1868997&tid=142160&author=hobbie bop] in een corsa a (opbouw foto)[/rquote] trek je zo niet die hele corsa uit elkaar ?? Wel hilarisch om te zien en horen :thumbup
[rquote=1868997&tid=142160&author=hobbie bop] in een corsa a (opbouw foto)[/rquote] trek je zo niet die hele corsa uit elkaar ?? Wel hilarisch om te zien en horen :thumbup
H Henkieo Komt weleens kijken 27 feb 2011 #85 [rquote=1868997&tid=142160&author=hobbie bop] in een corsa a (opbouw foto)[/rquote] trek je zo niet die hele corsa uit elkaar ?? Wel hilarisch om te zien en horen :thumbup
[rquote=1868997&tid=142160&author=hobbie bop] in een corsa a (opbouw foto)[/rquote] trek je zo niet die hele corsa uit elkaar ?? Wel hilarisch om te zien en horen :thumbup
H hobbie bop Komt weleens kijken 28 feb 2011 #86 valt mee goed door lassen het kan wat hebben het is een opel
S servil Lid 2 mrt 2011 #87 [rquote=1862722&tid=142160&author=Senatorman]Het lijkt wel op de motoren steeds lelijker worden. Motoren worden tegenwoordig afgedekt met kappen onder het mom: "Onderhoudsvrij voor de eigenaar, de garage voert het onderhoud uit" Tja mijn mening. De blokken van vroeger blijf ik toch mooier vinden[/rquote] beetje meer zichtbaar dan, mijn X25XE van mijn omi
[rquote=1862722&tid=142160&author=Senatorman]Het lijkt wel op de motoren steeds lelijker worden. Motoren worden tegenwoordig afgedekt met kappen onder het mom: "Onderhoudsvrij voor de eigenaar, de garage voert het onderhoud uit" Tja mijn mening. De blokken van vroeger blijf ik toch mooier vinden[/rquote] beetje meer zichtbaar dan, mijn X25XE van mijn omi
H hobbie bop Komt weleens kijken 28 feb 2011 #88 valt mee goed door lassen het kan wat hebben het is een opel
S servil Lid 2 mrt 2011 #90 [rquote=1862722&tid=142160&author=Senatorman]Het lijkt wel op de motoren steeds lelijker worden. Motoren worden tegenwoordig afgedekt met kappen onder het mom: "Onderhoudsvrij voor de eigenaar, de garage voert het onderhoud uit" Tja mijn mening. De blokken van vroeger blijf ik toch mooier vinden[/rquote] beetje meer zichtbaar dan, mijn X25XE van mijn omi
[rquote=1862722&tid=142160&author=Senatorman]Het lijkt wel op de motoren steeds lelijker worden. Motoren worden tegenwoordig afgedekt met kappen onder het mom: "Onderhoudsvrij voor de eigenaar, de garage voert het onderhoud uit" Tja mijn mening. De blokken van vroeger blijf ik toch mooier vinden[/rquote] beetje meer zichtbaar dan, mijn X25XE van mijn omi
T tiesto-nl Post best veel 13 mrt 2011 #95 zal ik die mooie 'schone'van mij er ook eens bij plakken.. :jerry
V vectra208v Loopt hier de deur plat 6 jun 2011 #97 @linlicious25 wrote: mijn cali v6 :wub en jij bent :hmmz graag even voorstellen in het daarvoor bestemde topic is wel zo netjes. en volgens mij gaat het hier om het motorblok en niet om de auto.
@linlicious25 wrote: mijn cali v6 :wub en jij bent :hmmz graag even voorstellen in het daarvoor bestemde topic is wel zo netjes. en volgens mij gaat het hier om het motorblok en niet om de auto.
T tiesto-nl Post best veel 13 mrt 2011 #98 zal ik die mooie 'schone'van mij er ook eens bij plakken.. :jerry
G giuliettaevo Komt hier geregeld 4 apr 2011 #99 Hier een testprobeersel van een tijdje geleden... v6 in Opel. En ook nog eens een mooier blok als van Opel.:angel
Hier een testprobeersel van een tijdje geleden... v6 in Opel. En ook nog eens een mooier blok als van Opel.:angel