Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 7 feb 2011 #21 Owh ja da's waar ook :jerry Ach hij rijdt er prima op, ding is inmiddels al 225 dkm aangekomen.
J jblfreak Hoort bij de inboedel 7 feb 2011 #24 deze zijn ook nog goed zelf te doen kapje is maar sier daaronder kan je er best nog wel wat aan klussen
deze zijn ook nog goed zelf te doen kapje is maar sier daaronder kan je er best nog wel wat aan klussen
J jblfreak Hoort bij de inboedel 7 feb 2011 #25 deze zijn ook nog goed zelf te doen kapje is maar sier daaronder kan je er best nog wel wat aan klussen
deze zijn ook nog goed zelf te doen kapje is maar sier daaronder kan je er best nog wel wat aan klussen
E Erik Komt weleens kijken 8 feb 2011 #28 @wimv6 wim hoe kom jij aan die I500 sticker op je inlaat ?? gr erik
E Erik Komt weleens kijken 8 feb 2011 #29 @wimv6 wim hoe kom jij aan die I500 sticker op je inlaat ?? gr erik
J Jerremy Hoort bij de inboedel 8 feb 2011 #30 Is geen sticker, maar het hele kunstof inleg gedeelte. Die kan je gewoon kopen bij Irmscher voorzover ik weet.
Is geen sticker, maar het hele kunstof inleg gedeelte. Die kan je gewoon kopen bij Irmscher voorzover ik weet.
J Jerremy Hoort bij de inboedel 8 feb 2011 #31 Is geen sticker, maar het hele kunstof inleg gedeelte. Die kan je gewoon kopen bij Irmscher voorzover ik weet.
Is geen sticker, maar het hele kunstof inleg gedeelte. Die kan je gewoon kopen bij Irmscher voorzover ik weet.
E Erik Komt weleens kijken 8 feb 2011 #34 [rquote=1863318&tid=142160&author=Jerremy]Is geen sticker, maar het hele kunstof inleg gedeelte. Die kan je gewoon kopen bij Irmscher voorzover ik weet. [/rquote] ok bedankt :thumbup gr erik
[rquote=1863318&tid=142160&author=Jerremy]Is geen sticker, maar het hele kunstof inleg gedeelte. Die kan je gewoon kopen bij Irmscher voorzover ik weet. [/rquote] ok bedankt :thumbup gr erik
E Erik Komt weleens kijken 8 feb 2011 #35 [rquote=1863318&tid=142160&author=Jerremy]Is geen sticker, maar het hele kunstof inleg gedeelte. Die kan je gewoon kopen bij Irmscher voorzover ik weet. [/rquote] ok bedankt :thumbup gr erik
[rquote=1863318&tid=142160&author=Jerremy]Is geen sticker, maar het hele kunstof inleg gedeelte. Die kan je gewoon kopen bij Irmscher voorzover ik weet. [/rquote] ok bedankt :thumbup gr erik
R rooiepeet Komt hier geregeld 8 feb 2011 #36 [rquote=1863345&tid=142160&author=Jerremy]Mijn V6 in me Astra GSI.[/rquote] dat ziet er leuk uit, en dan je auto zo laten dat het niet te zien is, dan zal je menig mens wel eens raar zien kijken denk.:thumbup
[rquote=1863345&tid=142160&author=Jerremy]Mijn V6 in me Astra GSI.[/rquote] dat ziet er leuk uit, en dan je auto zo laten dat het niet te zien is, dan zal je menig mens wel eens raar zien kijken denk.:thumbup
R rooiepeet Komt hier geregeld 8 feb 2011 #37 [rquote=1863345&tid=142160&author=Jerremy]Mijn V6 in me Astra GSI.[/rquote] dat ziet er leuk uit, en dan je auto zo laten dat het niet te zien is, dan zal je menig mens wel eens raar zien kijken denk.:thumbup
[rquote=1863345&tid=142160&author=Jerremy]Mijn V6 in me Astra GSI.[/rquote] dat ziet er leuk uit, en dan je auto zo laten dat het niet te zien is, dan zal je menig mens wel eens raar zien kijken denk.:thumbup
J Jerremy Hoort bij de inboedel 8 feb 2011 #40 Heej, das apart. Bij de grijze (2.6) zit de oliedop recht.. Dacht dat bij die alu klepdeksel die oliedop niet anders kon dan altijd scheef. Zit 'ie er wel goed op ?
Heej, das apart. Bij de grijze (2.6) zit de oliedop recht.. Dacht dat bij die alu klepdeksel die oliedop niet anders kon dan altijd scheef. Zit 'ie er wel goed op ?