J Jo1 Post best veel 14 jul 2009 #21 Ook hier was al eens eerder een topic over. http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=96017
C commodore Komt weleens kijken 19 jul 2009 #22 Hierbij mijn Rokerd Net in het bezit. Het is een 1700 coupe uit 1964. Compleet orgineel en ongerestaureerd. De picca`s; :afro
Hierbij mijn Rokerd Net in het bezit. Het is een 1700 coupe uit 1964. Compleet orgineel en ongerestaureerd. De picca`s; :afro
R rinus de boer Loopt hier de deur plat 21 jul 2009 #23 Staat hier al ergens anders, maar hierbij de mijne. Rekord E1 Berlina 1.9N (Belgische uitvoering) 1980 (eigenlijk van 11 december 1979, maar op 1 januari 1980 afgeleverd)
Staat hier al ergens anders, maar hierbij de mijne. Rekord E1 Berlina 1.9N (Belgische uitvoering) 1980 (eigenlijk van 11 december 1979, maar op 1 januari 1980 afgeleverd)