Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben nog geen cruisecontrol gewend dus dat scheelt. maarja het nadeel is dat ik het geld niet heb.. maar als je een omie uit DLD haald. aan wat voor kosten moet je dan gaan denken??
Als je er niet aan gewend bent is het ook geen gemis
Geld is een andere kwestie. Dat kan ik niet oplossen.
Als je een auto invoert moet hij naar de RDW voor goedkeuring. Daar staat al een tarief voor, en alles wat ze uncool vinden kost extra. Dan heb je invoerkosten en moet je het restant van de geldende BPM bijleggen. De BPM tikt in 100 maanden af, dus ruim 8 jaar. Voor deze auto zouden dat dus kruimels zijn. Dan zit je nog met de kosten van het kentekenbewijs, ook een kwestie van tientjes en het laten maken van kentekenplaten. Plus dan uiteindelijk wat ik op dit moment zo snel niet kan verzinnen, maar de grote hap heb je wel gehad met bovenstaand. Valt wel mee dus. De keuringskosten van de RDW schat ik zo rond de 200 Euri.
Maak gebruik van een website zoals www.tinypic.com (deze gebruik ik, maar er zijn er meer): Je foto's uploaden en vervolgens in je posts de link opnemen die bij de foto vermeld staat onder "IMG-code voor forums & berichtenforums"
Voor je avatar doe je hetzelfde, maar dan zonder de
aan resp. het begin en eind van de verwijzing.
Welkom op het forum, ben benieuwd naar de :kewlpics