Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij mij in Aalsmeer woont op dezelfde weg als mij een Donkerrode station met DL-..-.. kenteken, een groene 2.6 station die te koop staat voor 1250 en ik zie zo nu en dan weleens een zilvergrijze station rijden.
Maar verder op de weg zie ik ze echt nooit rijden..
Dat is echt één van de mooiste en best onderhouden B1 Omega's die ik gezien heb Hans! En na 10 jaar nog in uitmuntende staat. Netjes hoor! Oh ja, en :kewlpics
Stom: ik zie nu pas dat de foto's van 3 jaar trug dateren:sleeping:sleeping:sleeping
Helaas staat mijn B1 er op dit moment niet meer zo mooi bij, schade opgelopen door een invoegende vrachtauto. Dat klinkt ernstiger dan het is, auto rijdt nog, maar toch flinke schade. Volgende week wordt dat gemaakt, echter zal hij vervolgens in stalling gaan. Er staat inmiddels een andere Omega klaar, wachtend op RDW keuring. Was al enige tijd van plan een Omega met minder km's te zoeken ivm toegenomen woon-werk km's. Dat nu versneld aangezien er door de erbarmelijk treurige dagwaarde van een B1 met deze km stand (230k) écht hemel en aarde bewogen moet worden wil je nog een enigszins fatsoenlijke dagwaarde terugkrijgen.
Hij is te goed om weg te willen doen, dus wordt netjes weggezet. Heb er nog wat verdere plannen mee in de nabije toekomst, en verkoop is toch niet interessant.
Nog op zoek naar een goede stalling, dus mocht iemand een tip hebben..
@ Jerremy: ja inderdaad bekende velgen. Staan ook bij jouw Omega heel erg goed. Die staat er zowiezo erg mooi bij. :thumbup