T teppen93 Lid 13 jun 2015 #6.781 Handig Wij kunnen dit niet in België aangezien het kenteken op de persoon staat dus niet op de wagen
I ivartje Loopt hier de deur plat 14 jun 2015 #6.782 pfooee als ik het geld toch een had :jerry schitterende auto ! :thumb
C corsageak Loopt hier de deur plat 16 jun 2015 #6.783 Hier maar weer is een foto van hoe die van mij er nu bij staat.. Kleine updates zijn nog onderweg zoals riegerskirts en rieger aanzetstuk voor achter en een compleet ander interieur Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Hier maar weer is een foto van hoe die van mij er nu bij staat.. Kleine updates zijn nog onderweg zoals riegerskirts en rieger aanzetstuk voor achter en een compleet ander interieur Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
T turbootje Loopt hier de deur plat 16 jun 2015 #6.784 sinds vandaag eigenaar van deze corsa c ben nog opzoek naar mooie velgen.. 16 of 17 inch mocht je iets hebben doe maar een pb
sinds vandaag eigenaar van deze corsa c ben nog opzoek naar mooie velgen.. 16 of 17 inch mocht je iets hebben doe maar een pb
T turbootje Loopt hier de deur plat 17 jun 2015 #6.786 is een irmscher gril zo ff eten en dan is een set zomersloffen halen
M Maximus-Kadettus Lid 22 jun 2015 #6.787 @IceFreak wrote:En hier de mijne :wub Aha! Dus jij was mij te snel af :jerry wou hem gaan bezichtigen maar was al verkocht. Wel een nette dikke bak :thumbup wees er lekker zuinig op! Eigenaren zeggen niks zolang dat ding altijd zijn beurtjes en onderhoud heeft gekregen is het geen enkel probleem. Is een GSI dus moet wel tegen veel dinge kunnen, als er goed onderhoud is gepleegd.
@IceFreak wrote:En hier de mijne :wub Aha! Dus jij was mij te snel af :jerry wou hem gaan bezichtigen maar was al verkocht. Wel een nette dikke bak :thumbup wees er lekker zuinig op! Eigenaren zeggen niks zolang dat ding altijd zijn beurtjes en onderhoud heeft gekregen is het geen enkel probleem. Is een GSI dus moet wel tegen veel dinge kunnen, als er goed onderhoud is gepleegd.
R RichardH Lid 22 jun 2015 #6.788 Sinds kort eigenaar van deze Corsa. Gekocht van de 2e eigenaar maar veel in gerookt helaas (geel van binnen). Gelukkig was al het plastic zo schoon en het dak is ook weer schoon. Opknap puntjes: Tankklepje stuk Vering slap Hier en daar een lampje stuk Deur kraakt Veel haren en rokers geel Lekt olie Spiegel verstelling doet het niet (handmatig) Meeste hierboven heb ik sinds 2 dagen al gefixed (zoals lampjes, deuren en tankklepje). En heb meteen even de ruiten gecoat in de Rain-X, moet nog even een 2e laag over. Ben vanplan een schroefset te monteren maar wil eigenlijk niet teveel aan deze auto uitgeven, het is maar voor nood namelijk.
Sinds kort eigenaar van deze Corsa. Gekocht van de 2e eigenaar maar veel in gerookt helaas (geel van binnen). Gelukkig was al het plastic zo schoon en het dak is ook weer schoon. Opknap puntjes: Tankklepje stuk Vering slap Hier en daar een lampje stuk Deur kraakt Veel haren en rokers geel Lekt olie Spiegel verstelling doet het niet (handmatig) Meeste hierboven heb ik sinds 2 dagen al gefixed (zoals lampjes, deuren en tankklepje). En heb meteen even de ruiten gecoat in de Rain-X, moet nog even een 2e laag over. Ben vanplan een schroefset te monteren maar wil eigenlijk niet teveel aan deze auto uitgeven, het is maar voor nood namelijk.
B basss27 Komt hier geregeld 27 jun 2015 #6.794 Die velgen staan echt stukken beter! Maakt het een compleet andere auto. Precies mijn smaak zo
T turbootje Loopt hier de deur plat 2 jul 2015 #6.795 deze foto is zondag gemaakt op een meeting vond hem wel mooi. dus ff delen
B basss27 Komt hier geregeld 10 jul 2015 #6.797 @IceFreak wrote:En hier de mijne :wub Een forumauto! viewtopic.php?f=8&t=8253&p=2437185#p2437185
@IceFreak wrote:En hier de mijne :wub Een forumauto! viewtopic.php?f=8&t=8253&p=2437185#p2437185
T turbootje Loopt hier de deur plat 7 aug 2015 #6.798 andere velgen eronder lenso. 7.5 en 9j worden v d winter een project
C crossagek Loopt hier de deur plat 12 aug 2015 #6.799 laat mijn corsa even op een andere wijze zien https://www.youtube.com/watch?v=cO5v9u0DGZQ
L Leendert89 Komt weleens kijken 17 aug 2015 #6.800 Wat heeft je auto een fijn geluid zeg! Zeker dikke plus punten hoe je dit hebt aangepakt :thumb