Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb me dak opgemeten, de blokmaat bepaald (gewoon weten hoeveel je er in de lengte en breedte wilt, icm de afmetingen van t dak) en dan op een dik boek (is t autostyle boek toch nog ergens goed voor) uitsnijden.
enkel het afplakken is klote, want je moet ieder hoekje met de hand afsnijden omdat er anders tape overlapt.
wel eerst wit spuiten
nu heb ik het geluk/probleem dat ik t samen met een maatje deed die timmerman is, dus van hem moest en zou ieder blokje tot 2 cijfers achter de komma gelijk zijn.
Ik dacht ook afplakken en spuiten, vond het uitmeten en hoeken snijden toch wel erg lastig. Mischien omdat ik niet logisch nadacht oid, wiskunde is ook nooit mn sterkste vak geweest ... Toen was ik het zat en ging maar gewoon plakken
als de auto vlak sta dan is tie 8cm van de grond af. t is face down ass up.. maar dit was een kwestie van zachtjes door douwen, en daarna de kenteken plaat weer vast schroeven haha