Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
die steffan`s zijn ook wel sjiek maar heb de laatste tijd veel gezeik met de wouten over het uitsteken van de wielen en ben er een beetje op uitgekeken
dus ik ben nog even aan het na denken en passen om zo een beetje helderheid te krijgen wat voor velgen ik wil :angel
Gozer, beter hou je je steffans, die c2's zijn leuk, maar niet WOOW (if ya know what I mean)
dus beter hou je je huidige velgen, en zoek je naar iets anders.. (dz exclusive?)
just my $0,02
weet ik ook wel haha maar net als wat ik zei het grootste probleem is dat ze uitsteken.. laag zijn is soms lastig maar ik kan daar nog wel mee leven king:
zat me ook al te verdiepen op HTN`s maar der staan zoveel maten en ook nog eens in het duits da ik er de ballen niet van snap dus ga me er nog goed in verdiepen want de winter duurt toch nog ff
Zit 195/50R15 omheen, ik had nog 4 goede liggen van m'n andere velgen, dus die heb ik er omheen gelepeld.
Die 205 liepen trouwens niet tegen m'n schokdemper, op het eerste gezicht dan, ik had ze er alleen even onder gedaan aan 1 kant om te kijken hoe de velgen stonden. Ik vond de banden sowieso te slecht om erop te rijden.
Gozer, beter hou je je steffans, die c2's zijn leuk, maar niet WOOW (if ya know what I mean)
dus beter hou je je huidige velgen, en zoek je naar iets anders.. (dz exclusive?)
just my $0,02
weet ik ook wel haha maar net als wat ik zei het grootste probleem is dat ze uitsteken.. laag zijn is soms lastig maar ik kan daar nog wel mee leven king:
zat me ook al te verdiepen op HTN`s maar der staan zoveel maten en ook nog eens in het duits da ik er de ballen niet van snap dus ga me er nog goed in verdiepen want de winter duurt toch nog ff