Show hier je corsa

origineel gepost door crossagek

mijn C gsi :

S8301636.jpg

S8301637.jpg

S8301638.jpg

S8301616.jpg

S8301617.jpg

mijn TR:

S8301639.jpg

S8301640.jpg

S8301644.jpg

mooie tr moet alleen een eind naar benee en andere rims.verder knap bakkie

de velgen die nu onder de TR zitten zijn van een kameraad van mij , die mag ik gebruiken , want hij gebruikt ze toch niet .

en het staat in ieder geval beter dan die 13" met 135 banden :P

ik heb er geen haast mee , maar ik kijk rustig rond voor een verlagings setje en simpele duitse stijl velgen of iets wat er op lijkt , maar die wil mijn vriendin er niet onder hebben en zij rijd toch het meest met de TR , dus moet wel rekening met haar houden ;)

dat is een echt nette corsa die blauwe B bladzijde 128 echt heel netjes zo. met die heldere verlichting mooie nette wielen mooi in de lak. heel vet zo. simpel maar vet!

ik rij normaal gesproken manta b gsi maar momenteel hangt ff mijn blok er naast,maar mijn vriendin is vorige week geopereerd dus mag niet rijden dus heb ik haar corsa b mee,162 km heen naar werk,in 1 woord DRAMA,gheghe stuurd veel ste zwaar allemaal,en niet echt power ook:P:P niet om jullie af te zeiken hoor,helemaal niet,maar das mijn mening over corsa rijden hehehehehe liever een a corsa net als d'r moeder a corsa GSI

ben sinds 26-6-2008 eigenaar van een helemaal nieuwe corsa met C'mon, Technic, Sport en OPC pakket.... Hieronder wat pics van mijn auto..ikzelf vind ut een super mooi bakkie:P moet alleen wel wenne aan die vage nieuwe nummerborden met 3 letters...:hmmz

280916528_5_PxsZ.jpeg

280916529_5_JJvY.jpeg

280916527_5_ygs_.jpeg

280919603_5_6-QL.jpeg

280916526_5_Bk0x.jpeg

origineel gepost door manta19sr

ik rij normaal gesproken manta b gsi maar momenteel hangt ff mijn blok er naast,maar mijn vriendin is vorige week geopereerd dus mag niet rijden dus heb ik haar corsa b mee,162 km heen naar werk,in 1 woord DRAMA,gheghe stuurd veel ste zwaar allemaal,en niet echt power ook:P:P niet om jullie af te zeiken hoor,helemaal niet,maar das mijn mening over corsa rijden hehehehehe liever een a corsa net als d'r moeder a corsa GSI

stuurt zwaar?nou dat wil ik ook wel...ik voel met dat origineel gsi zooi..helemaal niet wat de auto doet..slappe hap..heb vaak zat langs een a gsi gestaan...die komt mij niet voorbij hoor...zal wel door minder doordringende lawaai komen

Terug
Naar boven