Show hier je corsa

Hier mijn Corsa A

78827583_6_v7DI.jpg

corsablauw1.jpg

origineel gepost door WhiteCorsa

de naam die ik wou was al bezet en de bedoeling is dat de corsa nog wit gaat worden... ;)

en ik kon mijn naam ook niet meer aanpassen :(

de bedoeling was eerst om een vraagje op het forum te posten, mja ik blijf toch plakken... :D

witte corsa's benne FAT!! :wors:P

origineel gepost door sinister

origineel gepost door WhiteCorsa

de naam die ik wou was al bezet en de bedoeling is dat de corsa nog wit gaat worden... ;)

en ik kon mijn naam ook niet meer aanpassen :(

de bedoeling was eerst om een vraagje op het forum te posten, mja ik blijf toch plakken... :D

witte corsa's benne FAT!! :wors:P

;)

origineel gepost door Spacejam

is dat 15 of 16" ?

origineel gepost door jeroendb86

Mijn nieuwe aanwinst ;)

266157534_5_QrqD.jpeg

266157533_5_ycFt.jpeg

Ik weet ook niet :P ik vroeg me ook al af hoeveel inch er onder ligt.

Leuke bakkies hoor :)

Die TR ziet er trouwens ook niet verkeerd uit! :thumbup

Zijn er nog plannen mee om hem te laten zakken?

ja hij moet idd nog een klein stukje zakken , maar dat heeft geen haast aangezien het onze gezinsauto en boodschappenauto is , dus hij moet niet teveel zakken want dan wordt mijn vriendin kwaad aangezien het haar auto is en zij er normaal en met gang over de drempels mee wil rijden :P

ik ben nu rustig op zoek naar een leuk en goedkoop verlagingssetje , en dan wil ik hem een cm of 4 laten zakken .

helaas hebben ze de tr van zondag op maandag bekrast , dus ja de lak is er weer wat slechter aan toe :mad:

:o Wat zonde man! Echt he ...je krijgt er moordneigingen van pfff

Hehe, als ze wat eerder opstaat.....kan ze langzamer over de drempels met boodschappen doen ;) (ze leest niet mee hier toch? :P) hahaha :D

Wel leuk gezicht trouwens, de TR is nu al lager dan de C als je kijkt naar het dak :)

origineel gepost door Mighty-Corsa

Mooie auto hoor Crossagek :)

Stiekem vind ik deze C nog wel mooier dan je voormalige B ;)

ik mis de B toch nog wel es hoor , vooral de herrie die hij maakte hahaha ( de buren missen em niet in ieder geval )

maar na 2 weken in de nieuwe gsi , zou ik niet terug willen naar de B , heerlijk is dat rijden zonder rammeltjes en andere vreemde geluiden :wors

origineel gepost door Famous

:o Wat zonde man! Echt he ...je krijgt er moordneigingen van pfff

Hehe, als ze wat eerder opstaat.....kan ze langzamer over de drempels met boodschappen doen ;) (ze leest niet mee hier toch? :P) hahaha :D

Wel leuk gezicht trouwens, de TR is nu al lager dan de C als je kijkt naar het dak :)

ja we balen er flink van , vooral omdat de TR er nog zo goed uit ziet , maar misschien laten we hem ooit nog es overspuiten ;)

ja de gsi is idd erg hoog , maar lager kan en wil ik niet .hij staat nog op de orginele veren en dat staat al laag genoeg .

jaja de wielerzz zitten dr onder... mn kist is eruit en de woofers worden vervangen.... 2x 12 inch wordt 4x 12 inch :wors volgende week mn schroefveren dr onder steken...

hier alvast wat foto's van de nieuwe wielerz, de lampers en de grill.....

ohwjah en let niet op de vliegjez.... ;D

Foto-TYV8IJSB.jpg

Foto-GZSGRBYF.jpg

Foto-ES664PU6.jpg

Foto-6D4WOJCL.jpg

Foto-CDI3UNRL.jpg

Foto-ASYWEQSN.jpg

Terug
Naar boven