Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@5schaap2k: Thnx ! ja heb de laatste tijd niet stilgezeten ! ben druk bezig geweest eerst de motor was mij wat belangrijker dan de buitenkant. Ben nog wat verder gegaan met de X16XE (blok helemaal uit elkaar gehad en nog diverse dingen aangepast).
Nieuwe project is een C20xe blok wat ik aan het bouwen ben, wil daar nog extremer mee gaan ! Komt niet in de B maar in een gestripte Corsa A die ik nog heb staan (moet zoveel mogelijk performance worden, geen uiterlijke tuning maar een echte sleeper).
@voss: In het echt zijn ze nog niet zo mooi ben er nog druk mee bezig. De randen liggen bij de polijster en ben er nog niet helemaal uit met wat ik met de randen moet doen. Wou eerst liever 13/14 inch breed maar gaat niet ivm de turbo remmen Maar met die velgen wordt het ook netjes hoop ik.
Jazeker velgen maken de auto vaak *(vindt ik persoonlijk). Maar bedankt voor het compliment ! ben er druk mee bezig dus.
Heb je een u2u gestuurd over die C2's, ligt eraan wat de vraagprijs is anders verder met de bbs opknappen. Heb de bbs overigens nog niet zovaak onder de corsa's gezien !
Jazeker velgen maken de auto vaak *(vindt ik persoonlijk). Maar bedankt voor het compliment ! ben er druk mee bezig dus.
Heb je een u2u gestuurd over die C2's, ligt eraan wat de vraagprijs is anders verder met de bbs opknappen. Heb de bbs overigens nog niet zovaak onder de corsa's gezien !
banden maken de velg, waar na de velg de auto maakt