C corsajeroen1985 Lid 2 dec 2009 #1.864 mooie C Die laatste foto zag ik ook al op marktplaats voorbij komen. waarbij je die koplampen te koop hebt staan Verder wel net ding Neem ook eens kijkje op www.corsa-c-drivers.nl gr jeroen
mooie C Die laatste foto zag ik ook al op marktplaats voorbij komen. waarbij je die koplampen te koop hebt staan Verder wel net ding Neem ook eens kijkje op www.corsa-c-drivers.nl gr jeroen
D Dion-Corsa Komt weleens kijken 2 dec 2009 #1.865 staat toch nog niet zo heel slecht die dayline's... heb je daar niet meer foto's van? origineel gepost door corsajeroen1985 Neem ook eens kijkje op www.corsa-c-drivers.nl gr jeroen Net wat je zegt
staat toch nog niet zo heel slecht die dayline's... heb je daar niet meer foto's van? origineel gepost door corsajeroen1985 Neem ook eens kijkje op www.corsa-c-drivers.nl gr jeroen Net wat je zegt
F Famous Post best veel 2 dec 2009 #1.866 Inderdaad! Die dayline's vind ik nog best mooi zo! Inclusief electrisch te verstellen van hoogte? Meer foto's mag wel
Inderdaad! Die dayline's vind ik nog best mooi zo! Inclusief electrisch te verstellen van hoogte? Meer foto's mag wel
S Stornie Komt weleens kijken 30 mrt 2010 #1.869 Strakke wagen, maar dat wist je al :thumbup Ik heb een zwak voor die kleur
I Intenso Lid 2 apr 2010 #1.870 @Stornie Bedankt. ja het is een hele aparte kleur. hate it or love it jij had ook zo 1 toch?
B blackcorsa26 Lid 16 aug 2011 #1.871 Zal de meest recente foto van mijn C-tje ook eens plaatsen :angel Groetjes Ken
B Beedo Lid 31 mei 2011 #1.872 Idd een erg mooie kleur. Ga je de zwarte delen nog laten overspuiten of laat je hem zo?
M MisterGSi Komt hier geregeld 1 jun 2011 #1.873 voorlopig is ie nog dezelfde kleur. en doet ie er ook niet meer zo veel aan....
M MisterGSi Komt hier geregeld 1 jun 2011 #1.874 heb nieuwe remschijven + blokken en me klauwen een kleurtje gegeven king: voor: na: voorwiel: achterwiel:
heb nieuwe remschijven + blokken en me klauwen een kleurtje gegeven king: voor: na: voorwiel: achterwiel:
D dennisvd Lid 1 jun 2011 #1.875 3 weken terug deze Opel Corsa C aangeschaft. Is nog vrij standaard maar wil wat kleine aanpassingen doen. Niet te overdreven dus. Om te beginnen: Chrome embleemstrook Dakspoilertje Duikje uit de achterbumper Als iemand nog iets over heeft aan onderdelen... =)
3 weken terug deze Opel Corsa C aangeschaft. Is nog vrij standaard maar wil wat kleine aanpassingen doen. Niet te overdreven dus. Om te beginnen: Chrome embleemstrook Dakspoilertje Duikje uit de achterbumper Als iemand nog iets over heeft aan onderdelen... =)
B bukzzzie Post best veel 15 aug 2011 #1.877 zie dat ik hier nog nooit foto's geplaatst had... slecht hoor
G groenetijger Komt hier geregeld 15 aug 2011 #1.878 Mijnes hok; En inmiddels ook wat camber.. Oftewel; binnenkort weer zakken met dat hok!
B bukzzzie Post best veel 15 aug 2011 #1.879 @groenetijger wrote:Mijnes hok; En inmiddels ook wat camber.. Oftewel; binnenkort weer zakken met dat hok! tractor!!!! :jerry :kewlpics king: :wors
@groenetijger wrote:Mijnes hok; En inmiddels ook wat camber.. Oftewel; binnenkort weer zakken met dat hok! tractor!!!! :jerry :kewlpics king: :wors