Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vind die bumpertuning maar niks. Net als booskijkers op de koplampen. Ik ga voor een doogelaste moterkap:agent. Eerst sparende voor het meespuiten van de bumpers.
Echt heel mooi vooral die achterbumper:wub niet te overdreven en ziet er strak uit :thumbup
Ik zit te twijfelen of ik een fiat grande punto achterbumper op me orginele bumper wil maken, op corsa-c.co.uk een keer gezien en zag er echt super uit
Die radio/entertainment system van jou, wat voor merk uitvoering is dat?
Ik zit zelf ook te denken om er wat anders in te doen, maar zit ermee dat de originele radio zo'n groot ding is. '
en ik vind het niet mooi om er een gewone radio in te doen en dat je dan nog zo'n gleuf eronder hebt zitten.
Gr Bas
Hoi Bas,
Het merk is onbekend, je bent niet de eerste die het vraagt Ik moet de boekjes nog even weer opzoeken om te kijken welk type en merk het is maar duurt even omdat ik niet zo lang geleden een inbraak in m'n huis heb gehad :thumbdown
Ik ben het met je eens om niet zo'n plastic frontje te nemen, bovendien is het flut want dat plastic frontje trek je zo los en hopla weg is je radio. Zo'n 2din radio zit er keurig in vast en krijg je in ieder geval niet makkelijk los.
Natuurlijk is zo`n doorgelaste motorkap vele malen mooier dan een booskijkertje, maar dat kost ook iets meer geld!
En kwa buitenkant ben ik eigenlijk wel klaar met mn schatje Ze ziet er zo netjes uit en niet te overdreven! en zoals ik de positieve reactie hoor en vooral laatst nadat een porsche 997 rijder, zn duim opstak zo van nette auto kerel! Ben ik wel tevreden hahaha... en heb ook nog een vriendin erbij genomen een yamaha R1 :wub dus ben laatste tijd meer bezig met haar
Die radio/entertainment system van jou, wat voor merk uitvoering is dat?
Ik zit zelf ook te denken om er wat anders in te doen, maar zit ermee dat de originele radio zo'n groot ding is. '
en ik vind het niet mooi om er een gewone radio in te doen en dat je dan nog zo'n gleuf eronder hebt zitten.
Gr Bas
Hoi Bas,
Het merk is onbekend, je bent niet de eerste die het vraagt Ik moet de boekjes nog even weer opzoeken om te kijken welk type en merk het is maar duurt even omdat ik niet zo lang geleden een inbraak in m'n huis heb gehad :thumbdown
Ik ben het met je eens om niet zo'n plastic frontje te nemen, bovendien is het flut want dat plastic frontje trek je zo los en hopla weg is je radio. Zo'n 2din radio zit er keurig in vast en krijg je in ieder geval niet makkelijk los.
oh das balen man. als je het toevallig vind zou je het dan kunnen laten weten via mail ofzo? thnx. :wors