Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heb ff een opel corsa arm steuntje gehaald veel chiller meestal leun ik met me rechter hand op de rechter stoel maar als iemand daar zit jah kan het niet(min puntje dat steuntje laat wel me asbakje die in het midden zit verdwijnen)
PLus nieuwe pendalen maar gelijk gehaald
alleen ben daar wel nieuw mee er moeten nu gaten in me pendalen worden geboord???
normaal had ik van die klikkers maar dat was best wel gevaarlijk die was er een keer van afgeschoten tijdens het gas geven
Maar die armsteun ziet er ook wel goed uit. Hoeveel koste die nou? Wil ook al tijden zo'n ding, heb je iig iets om je arm op te leggen tijden (lange) ritten.
@16-klapper, de orginele deurpinnen haal je eraf door dat rode/oranje vierkantje eruit te wippen, dan haal je die dingen er zo af. Voor zover ik weet kan je er niets overheen doen aangezien daar geen ruimte voor is. Die Irmscher dingen zitten er ook zo op, gewoon ff doorduwen en imbus vastdraaien, gefixt.:thumbup
Jah €100 valt nog wel mee, zou zo'n lederen van €250 voor mn verjaardag krijgen van mn vriendin, maar wilde ze niet meer doen. Te duur:argue Ik blijf er ook aan denken of ik het zal doen, want je raakt wel je asbak en bekerhouder kwijt:hmmz en daar past precies zo'n bekerte mentos gum in.:jerry