P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 2 feb 2014 #802 @lucas- wrote:Haha Busted! En dan hier de vermoorde onschuld spelen Vind ik leuk :thumbup
I inayat Komt weleens kijken 4 feb 2014 #806 Voor de Bilstein B12 set Na de Bilstein B12 set Drempels zijn nu echt Hell!! Bijna alles in zijn 1 en meestal schuin erover heen.
Voor de Bilstein B12 set Na de Bilstein B12 set Drempels zijn nu echt Hell!! Bijna alles in zijn 1 en meestal schuin erover heen.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 4 feb 2014 #807 Ziet er wel beter uit maar als je nu amper kan rijden zou ik het niet gedaan hebben :jerry
H Hans1991 Komt weleens kijken 5 feb 2014 #808 Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor die rieger voor en achter lip hebt gekozen? Tenminste, er zat eerst toch een originele complete irmscher set op?
Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor die rieger voor en achter lip hebt gekozen? Tenminste, er zat eerst toch een originele complete irmscher set op?
2 2slow Loopt hier de deur plat 5 feb 2014 #809 @Hans1991 wrote:Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor die rieger voor en achter lip hebt gekozen? Tenminste, er zat eerst toch een originele complete irmscher set op? Vroeg ik me ook al af idd.. :wtf
@Hans1991 wrote:Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor die rieger voor en achter lip hebt gekozen? Tenminste, er zat eerst toch een originele complete irmscher set op? Vroeg ik me ook al af idd.. :wtf
2 2slow Loopt hier de deur plat 5 feb 2014 #810 @re2flex wrote:Een Cali-Stra : Motorkap verlenging is een beetje jammer. Maar verder vind ik het nog niet zo gek lijken eigenlijk.
@re2flex wrote:Een Cali-Stra : Motorkap verlenging is een beetje jammer. Maar verder vind ik het nog niet zo gek lijken eigenlijk.
I inayat Komt weleens kijken 5 feb 2014 #811 @Hans1991 wrote:Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor die rieger voor en achter lip hebt gekozen? Tenminste, er zat eerst toch een originele complete irmscher set op? Er zat een irmscher 1 set op de eerste set. Deze: En ik vond de voorbumper niet zo mooi. Heb voor en achter bumper nog wel liggen, maar van voren vind ik het lelijk. Toen maar gekozen voor originele voor en achterbumper met rieger lipjes.
@Hans1991 wrote:Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor die rieger voor en achter lip hebt gekozen? Tenminste, er zat eerst toch een originele complete irmscher set op? Er zat een irmscher 1 set op de eerste set. Deze: En ik vond de voorbumper niet zo mooi. Heb voor en achter bumper nog wel liggen, maar van voren vind ik het lelijk. Toen maar gekozen voor originele voor en achterbumper met rieger lipjes.
C calibra-driver Lid 18 feb 2014 #813 mijn eerste calibra Na dik 7 jaar trouwe dienst en mij meer dan 2 ton te vervoeren was het beestje te krokant van onder Nu de troste eigenaar van een color edition uit 96 c20ne, die mij in de steek heeft gelaten met 160.000 op de klok. Iets flink aan gort in de kop. dus dat word ! 1 x kadett gsi motor uit 88 + calibra = ?
mijn eerste calibra Na dik 7 jaar trouwe dienst en mij meer dan 2 ton te vervoeren was het beestje te krokant van onder Nu de troste eigenaar van een color edition uit 96 c20ne, die mij in de steek heeft gelaten met 160.000 op de klok. Iets flink aan gort in de kop. dus dat word ! 1 x kadett gsi motor uit 88 + calibra = ?
G gopc Lid 27 mrt 2014 #814 goedenavond ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een mooie calibra uit 1993 moet het 1 en ander aan gebeuren zoals mooi gepoets worden een 2.0 8 klepper ik ben er ook mee na de meeting 25 mei in hoogeveen ik zal van de week even fotos posten
goedenavond ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een mooie calibra uit 1993 moet het 1 en ander aan gebeuren zoals mooi gepoets worden een 2.0 8 klepper ik ben er ook mee na de meeting 25 mei in hoogeveen ik zal van de week even fotos posten
R re2flex Post best veel 2 apr 2014 #815 @gopc wrote:goedenavond ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een mooie calibra uit 1993 moet het 1 en ander aan gebeuren zoals mooi gepoets worden een 2.0 8 klepper ik ben er ook mee na de meeting 25 mei in hoogeveen ik zal van de week even fotos posten Is dat toevalling een Calibra zonder elektrische ramen?
@gopc wrote:goedenavond ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een mooie calibra uit 1993 moet het 1 en ander aan gebeuren zoals mooi gepoets worden een 2.0 8 klepper ik ben er ook mee na de meeting 25 mei in hoogeveen ik zal van de week even fotos posten Is dat toevalling een Calibra zonder elektrische ramen?
G gopc Lid 2 apr 2014 #816 @re2flex wrote:@gopc wrote:goedenavond ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een mooie calibra uit 1993 moet het 1 en ander aan gebeuren zoals mooi gepoets worden een 2.0 8 klepper ik ben er ook mee na de meeting 25 mei in hoogeveen ik zal van de week even fotos posten Is dat toevalling een Calibra zonder elektrische ramen? ja dat klopt wat dan??
@re2flex wrote:@gopc wrote:goedenavond ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een mooie calibra uit 1993 moet het 1 en ander aan gebeuren zoals mooi gepoets worden een 2.0 8 klepper ik ben er ook mee na de meeting 25 mei in hoogeveen ik zal van de week even fotos posten Is dat toevalling een Calibra zonder elektrische ramen? ja dat klopt wat dan??
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 2 apr 2014 #817 Mijn Calibra van 10 jaar geleden,heb m van 2001 tot 2004 gehad. En hier mn huidige barrel voor erbij,nu een maand in bezit
Mijn Calibra van 10 jaar geleden,heb m van 2001 tot 2004 gehad. En hier mn huidige barrel voor erbij,nu een maand in bezit
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 20 mei 2014 #819 @Dobbelsteen wrote:Mijn Calibra Turbo uit 1993. Bezig deze te herstellen in originele glorie. Staat de jouwe momenteel op Ebay? http://www.ebay.de/itm/Opel-Calibra...5446692?pt=Automobile&hash=item43c99ef524" onclick="window.open(this.href);return false;
@Dobbelsteen wrote:Mijn Calibra Turbo uit 1993. Bezig deze te herstellen in originele glorie. Staat de jouwe momenteel op Ebay? http://www.ebay.de/itm/Opel-Calibra...5446692?pt=Automobile&hash=item43c99ef524" onclick="window.open(this.href);return false;