Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ben nog wat aan het spelen met de hoogte, tevens de banden die erom zaten waren oude bandjes om de 17ers even te testen, dat is er inmiddels alweer vanaf en daar komt nieuw rubber voor in een andere maat.
aan de voorkant kan ik lekker schroeven maar achter is een vaste maat helaas.
waarom denk je dat ? in een vorig bericht schreef ik al dat ik nog aan het spelen ben met de hoogte, en de banden die eronder zaten waren oude en verkeerde maat daar ziet het er miss een beetje wazig uit.
waarom denk je dat ? in een vorig bericht schreef ik al dat ik nog aan het spelen ben met de hoogte, en de banden die eronder zaten waren oude en verkeerde maat daar ziet het er miss een beetje wazig uit.
Dat vond ik ook lijken hoor, als je bijv na jou zijscherm + band kijkt oogt het nog al raar op de foto.
Misschien ook omdat je in de reflectie op de grond de originele ruimte nog ziet tussen de band en de wielrand.