C c-kadettc20let Lid 31 aug 2006 #142 Origineel gepost door jimgsi zit er mooi in johan je c20let thanx jim:thumbup
G geert666 Komt hier geregeld 3 sep 2006 #143 Hij is niet van mij maar ik kon het niet laten http://www.c20xeb.de/c20xeb/buffomobil.wmv
N Neetmans Komt weleens kijken 6 sep 2006 #145 Originally posted by 5chaap2k de eerste die m omgekeurd heeft zonder m in te voeren moet ik nog tegenkomen.. volgens mij had MB toch een corsa a c20xe op kenteken ?? of was dat iemand anders ?
Originally posted by 5chaap2k de eerste die m omgekeurd heeft zonder m in te voeren moet ik nog tegenkomen.. volgens mij had MB toch een corsa a c20xe op kenteken ?? of was dat iemand anders ?
K kadeddilac Post best veel 12 sep 2006 #149 '91 c20xe 70.000 km aantoonbaar:wors helemaal standaart, zelf geen inlegfilter.
U Unbreakable Komt weleens kijken 12 sep 2006 #150 Origineel gepost door noc kzal die van mij er ook eens opzette!:thumbup wat voor aanpassingen hebben ze bij DDV gedaan??
Origineel gepost door noc kzal die van mij er ook eens opzette!:thumbup wat voor aanpassingen hebben ze bij DDV gedaan??
K kadeddilac Post best veel 12 sep 2006 #151 Origineel gepost door Unbreakable Origineel gepost door noc kzal die van mij er ook eens opzette!:thumbup wat voor aanpassingen hebben ze bij DDV gedaan?? hebbie de m-tech sticker ook gezien op de luchtfilterbak?
Origineel gepost door Unbreakable Origineel gepost door noc kzal die van mij er ook eens opzette!:thumbup wat voor aanpassingen hebben ze bij DDV gedaan?? hebbie de m-tech sticker ook gezien op de luchtfilterbak?
K kadeddilac Post best veel 14 sep 2006 #153 Origineel gepost door FlameZz heey, heb deze laatst bij iemand in de schuur zien staan. maar had je toen ook een geel klappendeksel? dat kan ik me namelijk niet herinneren.
Origineel gepost door FlameZz heey, heb deze laatst bij iemand in de schuur zien staan. maar had je toen ook een geel klappendeksel? dat kan ik me namelijk niet herinneren.
K kadeddilac Post best veel 14 sep 2006 #154 lol laatmaar, weet het alweer. zat toen geen kleppendeksel op:sleeping geinig trouwens, de motorsport kleuren. een bijzondere verschijning!
lol laatmaar, weet het alweer. zat toen geen kleppendeksel op:sleeping geinig trouwens, de motorsport kleuren. een bijzondere verschijning!
F FlameZz Lid 14 sep 2006 #155 Origineel gepost door kadeddilac lol laatmaar, weet het alweer. zat toen geen kleppendeksel op:sleeping geinig trouwens, de motorsport kleuren. een bijzondere verschijning! klopt hij stond bij danny. die heeft hem weel helemaal in orde gemaakt :thumbup:wors en tnx, die motorsport kleuren vond ik zelf ook wel gaaf idd :wub
Origineel gepost door kadeddilac lol laatmaar, weet het alweer. zat toen geen kleppendeksel op:sleeping geinig trouwens, de motorsport kleuren. een bijzondere verschijning! klopt hij stond bij danny. die heeft hem weel helemaal in orde gemaakt :thumbup:wors en tnx, die motorsport kleuren vond ik zelf ook wel gaaf idd :wub
D danny Post best veel 14 sep 2006 #156 kom jenog wel ff langs ter controle !!!!!! enne thnx :thumbup
R ramoncorsa Lid 28 sep 2006 #160 @5schaap2K de mijne is rdw omgekeurd. is getest in lelystad, en heeft een type goedkeuring met 2.0. hij is van 1983 en niet ingevoerd, maar origineel nederlander. de keuring is in 1999 al geweest. dus ze zijn er wel degelijk. is blauwe A corsa met 2.0 16v en webers (met oranje accenten)
@5schaap2K de mijne is rdw omgekeurd. is getest in lelystad, en heeft een type goedkeuring met 2.0. hij is van 1983 en niet ingevoerd, maar origineel nederlander. de keuring is in 1999 al geweest. dus ze zijn er wel degelijk. is blauwe A corsa met 2.0 16v en webers (met oranje accenten)