R robbyrood Komt hier geregeld 5 sep 2007 #183 Uhh , ik ook maar dan denk??!! NET ERIN GEHANGEN MET DE TELEFOON
P Piele Komt hier geregeld 6 sep 2007 #184 Origineel gepost door robbyrood Uhh , ik ook maar dan denk??!! ???
M mayhem Hoort bij de inboedel 6 sep 2007 #187 Origineel gepost door Piele Nog een beetje rommelig, maar het begint er op te lijken kijk mamma... die meneer heeft kleine trompettertjes erop gemaakt
Origineel gepost door Piele Nog een beetje rommelig, maar het begint er op te lijken kijk mamma... die meneer heeft kleine trompettertjes erop gemaakt
P Piele Komt hier geregeld 6 sep 2007 #188 Hahaha! jah, dat heb ik de buurjongetjes ook weis gemaakt; OREN DICHT HE!!
D Dirk Post best veel 6 sep 2007 #190 Origineel gepost door robbyrood NET ERIN GEHANGEN MET DE TELEFOON sow sterk telefoontje :jerry
R robbyrood Komt hier geregeld 6 sep 2007 #193 Kwaliteit komt toch boven drijven!!! Alleen nu met die 1.8 turbo's.........is het toch wel omgekeerd.......:hmmz Edit zie toch wel wat ie staat bij te vullen hé!!!!!
Kwaliteit komt toch boven drijven!!! Alleen nu met die 1.8 turbo's.........is het toch wel omgekeerd.......:hmmz Edit zie toch wel wat ie staat bij te vullen hé!!!!!
M mayhem Hoort bij de inboedel 7 sep 2007 #194 Origineel gepost door robbyrood Edit zie toch wel wat ie staat bij te vullen hé!!!!! ja, je gelooft toch niet dat we een goede XE in een golf gaan hangen cker:thumbup
Origineel gepost door robbyrood Edit zie toch wel wat ie staat bij te vullen hé!!!!! ja, je gelooft toch niet dat we een goede XE in een golf gaan hangen cker:thumbup
S stoppelflieger Post best veel 7 sep 2007 #196 Wat dacht je wat er in een gti torretje ging iedere 1000km Ik spreek na 5 gtis wel uit ervaring helaas
Wat dacht je wat er in een gti torretje ging iedere 1000km Ik spreek na 5 gtis wel uit ervaring helaas
S seh power Komt weleens kijken 8 sep 2007 #197 ja die 8v gti`s met 110pk, sloopblokken fabrieksaf al trouwens en ze zuipen een benzine daar wordt je ook niet goed van. doe mij maar een ne dan. groeten
ja die 8v gti`s met 110pk, sloopblokken fabrieksaf al trouwens en ze zuipen een benzine daar wordt je ook niet goed van. doe mij maar een ne dan. groeten
D dubvivier Komt weleens kijken 9 sep 2007 #199 Origineel gepost door mayhem Origineel gepost door robbyrood Edit zie toch wel wat ie staat bij te vullen hé!!!!! ja, je gelooft toch niet dat we een goede XE in een golf gaan hangen cker:thumbup :jerry:jerry
Origineel gepost door mayhem Origineel gepost door robbyrood Edit zie toch wel wat ie staat bij te vullen hé!!!!! ja, je gelooft toch niet dat we een goede XE in een golf gaan hangen cker:thumbup :jerry:jerry