sevenum 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey

Ben nieuw op forum maar ben op zaterdag wel op sevenum geweest maar vind spijtig genoeg geen ene foto van auto terug spijtig (insignia sportstourer) :cry

Welke kleur had je Insignia?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de moderne standaard Opels heb overgeslagen, er stond zoveel!

Stond inderdaad veel :thumb heb zelf nog 2 andere insignia's sporttourer gezien!!

Mijne een zwarte met zwarte velgen heb foto's gezien van een zwarte met chrome velgen daar stond ik recht tegenover :angel

Ondanks de warmte(hitte) bijna 1000 foto's en video's gemaakt :shock: Ben een selectie aan het uploaden.

:kewlpics

groteFoto-L6EXY3Y7.jpg

groteFoto-7Y3WKJMB.jpg

Bij mij laadde de pagina geen eens meer... Heb nu ipv de grote foto's maar de geresizede gepost, hopen dat het nu wel te zien is :thumbup

Iedereen die ik heb ge-pm't voor foto's: het wordt iets later. Ben elke dag laat uit mijn werk en moet er dan weer vroeg in. Maar ik stuur ze sowieso op.

@vectra208v wrote:@Lukko wrote:ik zie gewoon alles ? met me 12 jaar oude pc :) . mooie foto`S

wij nu ook wel maar eerst niet :thumb

Klopt, foto's van groot formaat waren 2 tot 5 MB per foto :shock:

Deze kleintjes zijn zo'n 70 kB per stuk :jerry

Bij OPN staat hij bij een heel aantal leden in het onderschrift

Inclusief aftellen :D

We moeten nog 257 dagen, 10 uur, 43 minuten en 20 seconden wachten tot het begint

@Wilma wrote:Bij OPN staat hij bij een heel aantal leden in het onderschrift

Inclusief aftellen :D

We moeten nog 257 dagen, 10 uur, 43 minuten en 20 seconden wachten tot het begint

ja oke haha dat is waar maar bij "meetings" staat nog niks ;)

Terug
Naar boven