G Gilze Lid 8 jan 2011 #1 In het verleden heb ik in mij c-kadettje de gordels eens vervangen voor rolgordels. Gaat dit met een A manta uit 1975 ook?
In het verleden heb ik in mij c-kadettje de gordels eens vervangen voor rolgordels. Gaat dit met een A manta uit 1975 ook?
K Kadett C Post best veel 9 jan 2011 #6 Meteen ook de gordelsloten meenemen, deze zijn niet altijd uitwisselbaar... Daar kwam ik ook pas achter als de gordels er inzitten en de sloten niet Groeten, MArk
Meteen ook de gordelsloten meenemen, deze zijn niet altijd uitwisselbaar... Daar kwam ik ook pas achter als de gordels er inzitten en de sloten niet Groeten, MArk
K Kadett C Post best veel 9 jan 2011 #7 Meteen ook de gordelsloten meenemen, deze zijn niet altijd uitwisselbaar... Daar kwam ik ook pas achter als de gordels er inzitten en de sloten niet Groeten, MArk
Meteen ook de gordelsloten meenemen, deze zijn niet altijd uitwisselbaar... Daar kwam ik ook pas achter als de gordels er inzitten en de sloten niet Groeten, MArk
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 9 jan 2011 #10 heb nog wel een setje rolgordels compleet voor je
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 9 jan 2011 #11 heb nog wel een setje rolgordels compleet voor je
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 10 jan 2011 #12 kijk dan hoef je ook niet meer te zoeken popke heeft ze wel ben je alweer klaar
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 10 jan 2011 #13 kijk dan hoef je ook niet meer te zoeken popke heeft ze wel ben je alweer klaar