@mark wrote:Nee dat wilde ik ook niet doen wilde me armen, daarmee doelde ik op stuurarmen omhoog doen. Eerst nog ff die rubbers bestellen, en dan ook gelijk me velgen laten richten want daar zat ook wat 'slag'in . Dan heb ik als het goed is een mooi stil stuur want nu voel ik bij de 120 toch wat onrustig ook na het uitlijnen, offtopic voor de rest.
Ah juist, tja, ik verwacht daarvan net zo'n verbetering als met de andere methodes, en deze is natuurlijk mooi simpel te bouwen, zonder iets van de originele onderdelen te hoeven verprutsen...
@Haasje17 wrote:Interessant toppic zo. Maar op sommige fotos zitten er geen wielen onder en staan de autos dus niet op de grond geeft dit niet een vertekend beeld van de werkelijkheid? Gezien de situatie dan toch wel wat veranderd.
Jazeker, heel goed gezien en opgemerkt inderdaad! Dat maakt het ook verrot lastig om het goed in beeld te brengen waar het allemaal om gaat. Ook sommige foto's van mensen met een Kadett met de motor er uit, dan zie je de spoorstangen en denk je van oh dat valt wel mee, maar als de motor er in ligt is het zicht weg er op, maar staan ze toch echt zwaar verrot omhoog!!
Zou me niks verbazen dat de ontwerpers van de Kadett zo'n soort stomme fout ook hebben gemaakt met het bepalen van de hoogte van de stuurarmen hoor! Is toch een raar fenomeen dat het standaard al zo verrot staat!
Hoe het ideaal zou moeten staan is namelijk nu een hele klus om te maken, maar was in het originele ontwerp natuurlijk kinderspel geweest, dus is echt wel een zware misser...
Maar mensen die maken zelf ook zo veel van dat soort fouten, zoals draagarmbouten aandraaien en dan pas op de pootjes zetten, je moet die M14 bouten pas volledig aantrekken als de auto in rust op de wielen staat!! Dat rubber hoort zo min mogelijk onder stress te staan anders is het zo naar de knoppen!