Ik neem morgen m'n cam even mee naar de zaak en zal weer wat foto's maken. Ben overdag lekker druk aan het werk en 's avonds aan de hobby. Binnenkort maak ik er een volledige dagtaak van en gaat het tempo ook flink omhoog. Dan is het overdag werken gebeurt op de zaak en moeten de werkzaamheden 's avonds gebeuren. Geen ramp voor mij natuurlijk want dan kan ik overdag werken aan de Michalak.

Eerst worden de polyesterprojecten afgerond (waar het grootste werk in zit ivm scheuren) waarna ik met het metaal bezig ga. Das gewoon een kwestie van mooi strak en spuitklaar maken. Ik hoef geen roest weg te werken, want dat heeft ie gelukkig totaal niet. Dus aan het einde van de zomervakantie is de restauratie al een heel eind gevorderd.
Nog ff een lijstje van de plannen momenteel:
-Strak en spuitklaar maken
-Naar spuiter (Mirage)
-Opbouwen; c14nz inclusief alle aanbouwdelen; nieuwe radiateur; GSi stabilisatorstangen; origineel c14nz uitlaatsysteem; A3 GSi vóór- en achterbumper; volledig A3 Joy Sport interieur
-Verlagingsset (-60/40mm)
-7Jx15ET35 Brock B8 velgen met 195/45R15 Toyo T1-R banden
-Interieur volledig bekleden met zwart leder en grijs alcantara
Voor de toekomst is het de bedoeling dat er een 1600 in komt van de GSi, maar dan met dubbele Webers en andere leuke ingrediënten.